فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

اعزام یک هزار نفر از مردم ایلام به حرم امام راحل (ره)

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از اعزام یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان به مرقد امام راحل (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۲۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح روز شنبه در آیین اعزام این کاروان ها در گفت و گو با خبرنگار رسانه گفت: امروز یک هزار نفر در قالب ۱۲ کاروان تحت عنوان راهپویان روح الله از استان ایلام رهسپار مرقد مطهر امام راحل (ع) شدند.

وی افزود: این کاروان ها متشکل از گروه ها و اقشار مختلف مردم است که به مدت سه روز و همزمان با سراسر کشور راهی مرقد امام خمینی (ره) شدند و مسئولیت هماهنگی آنها با سپاه و فرماندهان نواحی و پایگاه های مقاومت است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یاداور شد: بیشتر افراد اعزامی را جوانان و نوجوانان نسل جدید تشکیل داده اند که با حضور در آیین های ارتحال امام راحل با آرمان ها، اهداف و افق دید ایشان و رهنمون های رهبری بیشتر آشنا می شوند.

وی اضافه کرد: در اعزام این افراد دستگاه های مختلفی چون استانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ای، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر مشارکت داشته اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا نیز یک مراسم در مصلی شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار