فرمانده سپاه سلطانیه:

اصلی ترین و مهم‏ترین هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت بود

زنجان _ فرمانده سپاه سلطانیه گفت: اصلی ترین و مهم‏ترین هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت و احیای حکومت الهی بود.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

اصلی ترین و مهم‏ترین هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت بود

سرهنگ سلیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت:با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، (إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَییْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ، هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى ‏پوشد.) این مسئله نیز زمانی که امام (ره) دنیا رفتند کاملا مشهود و جبران ناپذیر بود.

وی در ادامه به شخصیت‌های بارز امام (ره) اشاره کرد و گفت: انگیزه الهی، اخلاص، تکلیف مداری، اخلاق، شجاعت، سادگی، تقوا، ایستادگی، مقاومت، صراحت، قاطعیت، امید بخشی، مردم باوری از جمله ویژگی‌های امام (ره) بود.

فرمانده سپاه سلطانیه تصریح کرد: هدف امام (ره) مبارزه باحکومت طاغوت و احیای حکومت الهی و زمینه سازی برای حکومت منجی عالم بشریت و نجات مستضعفان از دست ظالمان و ستمگران عالم بود.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم دار و جوانان را باور داشتند، افزود: ایشان انقلاب را ثمره جانفشانی‌های کوخ نشینان میدانست و همواره نگران مستضعفین بودند واین مهربانی‌ها و دلسوزی‌ها امام را در دل مردم جای کرده بود.

سرهنگ سلیمی در پایان با بیان اینکه شهدا در وصیتنامه‌های خود مردم را به ولایت مداری سفارش کرده اند و شهدا نیز تا پای جان تابع محض، ولی فقیه بودند، خاطر نشان کرد:امروز این رسالت خطیر برعهده ما است تا مکتب و اندیشه و آرمان‌های امام خمینی (ره) را به جوانان تبیین کنیم که چگونه کشور ایران را از دست ظالمان عالم نجات دادند وکشور استقلال خود را دوباره به دست آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار