خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی‌آبادکتول:

اعزام ۲۲۰نفر مردم ولایت مدار شهرستان علی آباد به مرقد امام خمینی(ره)

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی گفت: با توجه به شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای زیارت مرقد امام راحل و بهره مندی از زیارت مقام معظم رهبری و منویات معظم له سعی شده است زیارت اولی‌ها در اولویت اعزام قرار گیرند.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۰۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

اعزام ۲۲۰نفر مردم ولایت مدار شهرستان علی آباد به مرقد امام خمینی(ره)

سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه علی آباد کتول  در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان کرد: این غیر ممکن است که در جایی از جهان از انقلاب اسلامی نام ببریم و نام امام بزرگوار در کنارش نباشد، امام بود که توانست با برگرفتن از اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود، انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی برساند.

وی اظهار داشت: باید از فرصت 14 و 15 خرداد برای آشنایی نسل جوان از شخصیت بزرگ و والای امام راحل نهایت استفاده صورت بگیرد.

علیخانی تصریح کرد: امسال توفیق داشتیم با توجه به شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای زیارت مرقد امام راحل و بهره مندی از زیارت مقام معظم رهبری و منویات معظم له سعی شده است زیارت اولی‌ها در اولویت اعزام قرار گیرند لذا ۲۲۰ نفر از مردم ولایت مدار شهرستان عازم در این ایام هستند.البته خانواده‌های زیادی از خیل ارادتمندان به امام (ره) و رهبری نیز به صورت شخصی عازم حرم مطهر حضرت امام (ره) می‌شوند.

فرمانده سپاه علی آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است برای گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی علاوه‌بر اینکه باید تلاش خود را بر اعزام مطلوب زائران معطوف کنیم بلکه در داخل شهرستان نیز در طول روزهای ۱۴ و۱۵ خرداد برنامه‌های تبیین و مراسم‌های درخور شان امام راحل برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار