اعزام بیش از ۳۰۰۰ زائر کرمانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: امشب تعداد ۳هزار و ۵۰۰ نفر را از بین کل درخواست کنندگان انتخاب و راهی تهران شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۳۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان مکتب امام راحل در گلزار بین‌المللی کرمان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امشب تعداد ۳هزار و ۵۰۰ نفر را از بین کل درخواست کنندگان انتخاب و راهی تهران شدند.


سردار نظری تصریح کرد: سردار سلیمانی در زمان زعامت امام خامنه‌ای عزیز و در دفاع از حریم ائمه اطهار مجاهدت کرد و نماد ولایت‌پذیری شد و  امشب ۲۰ دستگاه از گلزار شهدای کرمان راهی شدند، اما کل شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام به تعداد  ۳۵۰۰ نفر با ۷۵ دستگاه اتوبوس از سراسر استان‌ هستند

این مقام مسئول گفت: زائران مرقد امام کسانی بودند که برای حضور ثبت‌نام کردند و بیشترین ثبت‌نامی‌ها از بین خانم‌ها و دختران کرمانی بودند که استقبال بی‌نظیری داشتند و برای اولین بار به سمت مرقد امام راهی شدند.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: متاسفانه نزدیک به سه سال این رویه دچار وقفه شد که علت آن اولویت قرار دادن سلامت مردم بود بنابراین تعداد کمتری از شهرستان‌های دوردست در این مراسم حاضر می‌شدند و امسال برای اولین بار با تمام بضاعتی که داشتیم با همکاری تمامی دستگاه‌های استانی این اعزام صورت گرفت.

وی گفت: این سفر سه روزه است که در کنار حضور در مرقد مطهر امام راحل و گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب که نقشه راه جدیدی برایشان خواهد بود، راهی حرم حضرت معصومه و جمکران می‌شوند که به عنوان برنامه‌های جنبی این سفر در نظر گرفته شده است.

سردار نظری  خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم برای سال آینده تعداد بیشتری را برای حضور در این مراسم ثبت نام کنیم و جا دارد که از جوانان عاشق امام عذر خواهی کنیم که بسیار برای حضور در این مراسم مشتاق بودند اما بضاعت کم ما مانع ازثبت نام و اعزام بیشتر از ظرفیتمان شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار