خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

انقلاب امام راحل ادامه دهنده انقلاب پیامبر اسلام است/مسئولان نظام باید جهادی کار کنند

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: حرکت و تحولی را که امام راحل در جامعه بوجود آوردند در طول تاریخ نظیر آن وجود ندارد، انقلاب امام راحل ادامه دهنده انقلاب پیامبر گرامی اسلام است.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۳۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

انقلاب امام راحل ادامه دهنده انقلاب پیامبر اسلام است/مسئولان نظام باید جهادی کار کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه‌نینوا در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد علی ابن ابی طالب خواجه نفس گمیشان گفت: همه مفسرین قرآن کریم از شیعه و اهل سنت در خصوص پیامبر اکرم (ص) نقل کرده اند بنا به گفته برخی از مشرکین سلسله و راه پیامبر اکرم (ص) ادامه پیدا نخواهد کرد؛ خداوند سوره کوثر را به حضرت زهرا (ص) عطا نمودند.

وی اظهار داشت: در جای جای دنیا نسل حضرت زهرا(س) وجود دارد، امام خمینی ره از این سلسله و خاندان است که تاثیر بسیار زیادی در جامعه بوجود آوردند .

ایمانی افزود: حرکت و تحولی را که امام راحل در جامعه بوجود آوردند در طول تاریخ نظیر آن وجود ندارد، انقلاب امام راحل ادامه دهنده انقلاب پیامبر گرامی اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: امام راحل وقتی می بینند مشرکین و معاندین نظام در مقابل ارزشهای اسلام قرار گرفتن و آن را از مسیر اصلی خود خارج کردند ؛ با ایمان، اعتقاد راسخ خود که بر گرفته از مکتب اسلام، قرآن و وحی می باشد در مقابل استکبار جهانی می ایستد و برای احیای ارزشهای الهی انقلاب می کنند.

وی عنوان کرد: امام راحل با بصیرت و آینده نگری به خوبی مسیر انقلاب را ریل گذاری نمودند؛آن رهبر حکیم با تشکیل نهادهایی همچون سپاه پاسداران ، کمیته امداد، بنیاد شهید و ... به حفظ و تداوم انقلاب اسلامی کمک نمودند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در جامعه کم و کاستی در موضوعات مختلف معیشتی، فرهنگی و ..‌ وجود دارد بخاطر آن است که مسئولین به خوبی به وظایف خود عمل نکردند و به فرامین امامین انقلاب کم توجه توجهی شده است.

ایمانی اذعان داشت: الحمدالله مسئولین فعلی در جهت رفع مشکلات اقداماتی را انجام داده اند و برای رسیدن به وضعیت ایده آل می بایست جهادی تلاش کنند تا انشاءالله این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان(عج) برسد تا جهان از ظلم و ستم پاک شود.

انتهای

پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار