خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج؛

گردهمایی «قهرمانان خط شکن»

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان؛ گردهمایی قهرمانان خط شکن درراستای استقبال ازکنگره ملی شهدای خوزستان برگزارگردید
کد خبر: ۹۵۱۷۴۸۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹

سرهنگ محسن خدری مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج در خصوص «گردهمایی قهرمانان خط شکن» گفت: این مراسم در راستای استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و در سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

 

او افزود: گردهمایی فرماندهان گردان های رزمی و تخصصی دفاع مقدس در تهران برگزار شد و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه دوران دفاع مقدس خوزستان به نمایندگی از جامعه رزمندگان دفاع مقدس در دومین «گردهمایی قهرمانان خط شکن» شرکت کردند.

 

سرهنگ خدری ادامه داد: این گردهمایی با حضور فرمانده کل سپاه و فرماندهان بلند پایه نیروهای مسلح برگزار شد که فرماندهان دفاع مقدس در تهران مورد تجلیل سردار سلامی قرار گرفتند.

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد که در این گردهمایی، خانواده معظم شهیدان حاج حمید صالح نژاد فرمانده گردان حمزه دفاع مقدس و شهید دقایقی به نمایندگی از شهدای استان خوزستان در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

«گردهمایی قهرمانان خط شکن» ۲ سال است به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و به گفته دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان برنامه های بسیار متنوعی در حین برگزار این مراسم اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها