به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

برگزاری بیش از ۸۵ برنامه در شهرستان دشتستان

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: امام به خدا باور و اطمینان داشت، به همین دلیل در مواجه با مردم متواضع بود.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ غلامرضا بناری در این جلسه با بیان این مطلب که الگوی حکومتداری اسلامی توسط امام راحل بنیان گذاشته شده، افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تبیین و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی وی خصوصا به نسل جوان امروز رسالتی مهم بر دوش همه است.
بناری عنوان کرد: تا زمان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرصت کوتاهی است لذا برنامه‌های مختلفی در شهرستان تدارک دیده شده که شاخص‌ترین آن برگزاری مراسم شهرستانی بزرگداشت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری شایسته آن بکار گیرند.
این مقام مسئول با بیان اینکه امام راحل در مقابل قدرتمندان عالم مقتدر و شکست ناپذیر بود، بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسولان تاکید کرد
وی با تاکید بر اینکه آغاز حکومت مردم و حکومت الله در ایران اسلامی، نتیجه انقلاب امام خمینی (ره) است اظهار داشت: امام راحل بنده صالح خدا بود، ایشان کسی بود که خود را ناچیز و خدا را همه چیز می‌دانست.
سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه دشتستان در این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های ویژه ارتحال در شهرستان از اعزام کاروان زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) خبر داد و خواستار همکاری و مساعدت کلیه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مراسم شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با اشاره به برگزاری بیش از ۸۵ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در سطح شهرستان در ایام ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی از قبیل؛ محافل انس با قرآن کریم، نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، مراسم بزرگداشت ارتحال امام، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و پیاده روی میثاق با امام و شهدا، در این ایام برنامه ریزی شده که انجام خواهد شد.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار