خبرهای داغ:

حجاب و عفاف جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد

امام جمعه مسجد امام حسین(ع) حمیدیه با اشاره به دیدگاه اسلام در مورد حجاب با تاکید بر آیات و روایات گفت: حجاب و عفاف جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۹۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین حلفی در نشست سیاسی بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب با حضور مردم و بسیجیان روستای پیج سیدجابر برگزار شد، اظهار کرد: در مواجهه با حجاب چهار حالت وجود دارد؛ اینکه کسی حجاب را قبول ندارد و می‌خواهد بپذیرد؛ دیگری با نگاه به تفکر اندیشمندان غربی، دیدگاه اسلام و موضوع عقلی حجاب است.

 

وی با اشاره به دیدگاه اسلام در مورد حجاب با تاکید بر آیات و روایات عنوان کرد: حجاب و عفاف جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد، دیدگاه اسلام و قرآن بر این است که اگر زنان پوشش خود را رعایت کنند مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گیرند.

 

او در ادامه اظهار کرد: در تصویر نگاره‌هایی که از ایرانیان باستان به جا مانده است پوشش داشته‌اند، هر چند چادر نداشته‌اند اما پوشش را رعایت می‌کردند.

 

وی افزود: نظر اندیشمندان غربی در خصوص حجاب این است که زن نباید به راحتی در دسترس باشد و آنها هم به این قائل هستند که زن باید محدودیت‌هایی داشته باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار