خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

هر ملتی با قرآن و معنویت انس پیدا کرد از خطرات در امان خواهد ماند

سردار ملک شاهکوهی گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۴سال عمر خود، از موانع و خطرات زیادی عبور کرد؛ یکی از این موانع را اگر هر کشوری داشت نمی توانست از آن عبور کند و این به برکت انس گرفتن انقلاب اسلامی با قرآن است
کد خبر: ۹۵۱۷۱۳۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

هر ملتی با قرآن و معنویت انس پیدا کرد از خطرات در امان خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تجلیل از نخبگان و برترین های قرآنی سپاه عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی نه تجهیزات داشت و نه امکانات، آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان شد معنویت، ایمان و قرآن بوده است.
وی افزود: هر ملتی با قرآن و معنویت انس پیدا کرد از خطرات در امان خواهد ماند.
فرمانده سپاه نینوا دستاوردهای انقلاب اسلامی را با توجه به توطئه های دشمنان غیر قابل وصف خواند و اذعان داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۴سال عمر خود، از موانع و خطرات زیادی عبور کرد؛ یکی از این موانع را اگر هر کشوری داشت نمی توانست از آن عبور کند و این به برکت انس گرفتن انقلاب اسلامی با قرآن است.
وی ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی از ۲۲بهمن ۱۳۵۷ تا کنون، دستاوردهای انقلاب اسلامی، پس از عبور از موانع و خطرات فراوان، برای همگان بازگو شود.
ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: اگر یادواره های شهدا نباشند دفاع مقدس و یاد شهدا در تاریخ محو خواهند شد؛ از این رو می بایست دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و شهدا برای نسل های جدید بازگو شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار