ویزیت رایگان ۲۵۹بیمار هم زمان با دهه کرامت

۲۵۹نفر هم زمان با دهه کرامت به همت بسیج جامعه پزشکی در سیستان وبلوچستان با هدف ارتقاء سطح سلامت بیماران نیازمند و کم برخوردار به صورت رایگان از خدمات پزشکی و درمانی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۳۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

فاطمه کمیلی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک دهه کرامت گفت: بسیج جامعه پزشکی پیشرو در ارائه خدمت به نیازمندان از هر فرصت و مناسبتی برای نیل به این هدف والای انسانی استفاده می کند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور در دهه کرامت به همت کانون ها و دفاتر بسیج جامعه پزشکی ۲۵۹نفر در مناطق مختلف استان از ویزیت رایگان بهره مند شدند.

کمیلی اذعان داشت: از این تعداد ۱۵ نفرتوسط پزشک روستای بزی در چهارم خرداد ماه توسط دفتر بسیج جامعه پزشکی نیمروز و نیز ويزيت تخصصي ١٦نفر و ويزيت عمومي ٢٤نفر و مشاوره روانشناسي ٧نفر و كنترل قند و فشار خون ٣٨نفر و همچنین تعداد ١٧نفر از بيماران به همت كانون بسيج جامعه پزشكي زابل و همكاري بيمارستان امام خميني زابل پزشكان مطب دار انجام شد.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان خاطرنشان کرد: به همین منظور ویزیت تخصصی توسط دکتر سید مویدعلویان فوق تخصص کبد و گوارش اعزامی از تهران ۱۱۶بیمار مبتلا به هپاتیت AوBوCویزیت و۲۶بیمار گوارشی وکبدی گرید1و2ویزیت گردیدند واز۱۱۶ بیمارمبتلا نمونه گیری جهت انجام آزمایشات تخصصی pcr درتهران به ارزش ریالی یک میلیارد و هفتصد و چهل میلیون ریال و ۴ جعبه داروی رپلیکات۳۰۰ بصورت رایگان به هربیمار جمعا به ارزش ریالی یک میلیارد و یکصدوشصت میلیون ریال اهداء شد.

 برپایی ایستگاه سلامت درمحل مصلای نمازجمعه شهرستان خاش، بمناسبت سوم خرداد به همت کانون بسیج جامعه پزشکی خاش از دیگر برنامه های دهه کرامت بود که کمیلی به آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد:در راستای فرزندآوری و رشد جمعیت جوان در حاشیه مراسم ایراندخت در دهکده المپیک در ورزشگاه۱۵هزارنفری نمایشگاه مرکز نفس در راستای معرفی مرکز وعوارض سقط جنین برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار