خبرهای داغ:
امام جمعه رامیان:

دهه کرامت، حرکت تمدن رضوی است/ امام خمینی (ره) در دوران جاهلیت مدرن، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد

حجت الاسلام ابراهیمی فرد با اشاره به اینکه دهه کرامت، حرکت تمدن رضوی است، در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را در دوران جاهلیت مدرن، برای شکستن هیمنه قدرت‌های شیطانی به دنیا معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۶۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

دهه کرامت، حرکت تمدن رضوی است/ امام خمینی (ره) در دوران جاهلیت مدرن، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد

حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی فرد امام جمعه شهرستان رامیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در دهه کرامت، اظهار کرد: دهه کرامت، حرکت تمدن رضوی است، انقلاب اسلامی احیاکننده ارزش‌های دینی و ملی بود و دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار دارد.

امام جمعه شهرستان رامیان ادامه داد: تمدن رضوی به تمدن مهدوی با ظهور امام زمان (عج) وصل خواهد شد.

 

امام رضا (ع) نگاه تمدن سازی برای مسلمین جهان داشتند

حجت الاسلام ابراهیمی فرد  تصریح کرد: امام رضا (ع) نگاه تمدن سازی برای مسلمین جهان داشتند.

امام جمعه شهرستان رامیان با بیان اینکه امام شناسی مردم در تمدن رضوی رشد و ارتقا پیدا کرده است، گفت: درک و فهم مردم به امامت و ولایت افزایش یافت.

حجت الاسلام ابراهیمی فرد نیز در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه امام راحل در دوران جاهلیت مدرن، انقلاب اسلامی را برای شکستن هیمنه قدرت‌های شیطانی به دنیا معرفی کرد، افزود: نهضت انقلاب اسلامی بصیرت مردم را ظهور و بروز داد.

امام جمعه شهرستان رامیان با اشاره به اینکه امام راحل با بیرق انقلاب اسلامی در مسیر احیای امامت و ولایت گام برداشت، اظهار کرد: امام خامنه‌ایای (مدظله‌العالی) نیز نگاه ویژه به بحث تمدن نوین اسلامی دارند.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار