فرمانده سپاه شهرستان گناوه

مردم گناوه مشتاقانه آماده اند تا در مراسم سالگرد رحلت امام حضرت (ره) شرکت نمایند

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور درنشست هماهنگی برنامه ریزی مراسم ارتحال حضرت امام (ره) گفت : مردم گناوه مشتاقانه آماده حضور در آیین های ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد هستند.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۲۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

مردم گناوه مشتاقانه آماده اند تا در مراسم سالگرد رحلت حضرت (ره) شرکت نمایند

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در آیین نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: عشق به ولایت و رهبری با خون و پوست مردم عجین شده است.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد گفت: مردم گناوه منتظرند باحضور دوباره در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا ء یکبار دیگر عشق و علاقه خودرا به امام و ولایت وشهدا ءبه منصه ظهور برسانند.
سرهنگ حاجی پور گفت:تفکرات ناب امام خمینی (ره) نقشه راه و الگوی ملت‌های مستضعف دنیا می باشد.
وی اضافه نمود:امروز دنیا نیاز مبرم به اندیشه‌ای زلال و ناب، چون اندیشه‌های امام خمینی (ره) دارد.
این مقام مسئول ابراز داشت:امروز در نتیجه تفکرات امام (ره) مردم دنیا شاهد بیداری اسلامی ملت‌های مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم مستکبران و دست نشانده هایشان ایستاده و به مبارزه می‌پردازند.
وی خاطر نشان نمود: در شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور برنامه‌های گرامیداشت عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد با هدف شناخت مکتب امام خمینی (ره) و معرفی آن به جامعه با تکیه بر جهادتبیین برگزار می‌شود ومردم مشتاقانه منتظرند تا با حضور خود در این ایام حماسه ای دیگر بیافرینند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار