خبرهای داغ:

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر توسط طلاب بسیجی

مراسم شاد و صمیمی جشن میلاد کریمه اهل البیت (علیهم السلام) و روز دختر با حضور جمعی از اساتید،طلاب بسیجی و خانواده محترم آنان ، در مدرسه علمیه کوثر برپاشد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۹۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ این مراسم نخست با قرائت قرآن کریم آغازو سپس معاونت محترم فرهنگی حوزه به بیان فضائل و کرامات آن بانوی گرامی و نحوه الگوگیری از ایشان بعنوان یک دختر شیعه و ولایت مدار پرداختند و مقام ومنزلت ایشان را بازگو کردند، ودر ادامه یکی از طلاب مداح به مولودی خوانی و مدح ایشان پرداختند .

 

فرمانده پایگاه بسیج طلاب گفت : پس از پایان سخنرانی و مولودی خوانی، نوبت به جشنواره غذایی رسید که هیئت داوران پس از انتخاب برندگان و آغاز رقابت بین شرکت کنندگان سرانجام با قرعه کشی به ۶ نفر از آنها هدایایی تقدیم شد.

 

خانم فرحانی افزود ؛ سپس به مناسبت هفته ملی جمعیت به طلابی که به تازگی ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده بودند هدایایی تقدیم گردید.

 

ایشان ادامه داد: اهدای جوایز به ممتازان آموزشی و نخبگان درسی و طلابی که همنام حضرت معصومه(سلام الله علیها) بودند، از دیگر برنامه های این مراسم پرشور و بانشاط‌ بود.درپایان مدیریت محترم مدرسه علمیه کوثر بعنوان تقدیر و تشکر از کادر محترم مدرسه، هدایایی به رسم یادبود تقدیم نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار