به منظور گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی؛

غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا فارسان

به منظور گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای شهر فارسان با حضور جمعی از مسئولان، بسیجیان و خانواده های شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۹۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و به منظور گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی مراسم غبار روبی و عطر افشانی از قبور مطهر شهدای شهر فارسان با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در گلزار شهدای شهر فارسان برگزار شد.

 در این برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در جمع حاضران گفت: فتح خرمشهر حماسه ای است که به ما درس مقاومت و ایستادگی و به خصوص اطاعت پذیری از ولی فقیه می دهد و می گوید که ثمره مقاومت و ولایتمداری قطعا پیروزی است.

حجت الاسلام جواد ناصری گفت: ما در آن روز به مقاومت فکر می کردیم و نتیجه اش پیروزی بود، امروز هم باید به اقتصاد مقاومتی فکر کنیم و جمله ما می توانیم را در عمل ثابت کنیم.

کارشناس مسایل مذهبی، در ادامه عنوان کرد: جمهوری اسلامی روزی با دست خالی مقابل دشمنان ایستاد و امروز به تولید صنایع دفاعی و موشک نقطه زن و ناوشکن رسیده است، همه اینها به برکت خون شهدا است، مقاومت رمز پیروزی بر علیه همه هجمه ها و تحریم های دشمنان است و حماسه سوم خرداد دلیل و گواه بر این امر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار