مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:

مطالبه‌گری از مهمترین اهداف مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر است

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: مطالبه‌گری و ترسیم دستاورد‌های انقلاب برای جامعه از مهمترین اهداف مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۸۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه در این مصاحبه با اشاره به برگزیده‌ترین اهداف این مجمع افزود: مهمترین اهداف این مجمع در راستای مطالبه گری در جهت حل مشکلات استان و ترسیم دستاورد‌های نظام در جامعه به ویژه جوانان است.
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان بخشی از فعالیت‌های این مجمع در استان اذعان کرد: کشف باند‌های اقتصادی، کفش‌باند‌های فساد اخلاقی، کشف رانت‌خوران و اقدامات فرهنگی در ادارات و نهاد‌های استان بوشهر از جمله فعالیت‌هایی است که این مجمع تا به حال انجام داده است.
وی با اشاره به آماده کردن بستر در کشور توسط مسئولین تصریح کرد: شایسته است دولت با آماده کردن بستر‌های مناسب به ویژه آماده سازی اشتغال، مسکن و بهداشت و درمان آینده را برای جوانان بهتر و آسان‌تر سازد.
سرهنگ خضر فقیه در پایان با اشاره به اقدامات رژیم بعث عراق در خرمشهر گفت: رژیم بعث عراق در نبرد‌های ناجوانمردانه خود با حمایت‌هایی که از طریق مستکبرین جهان می‌شد خرمشهر را با پیشرفته‌ترین تجهیزات تصرف نمود، اما رزمندگان اسلام با رهنمود‌های امام راحل همراه با ایثارگری و جانفشانی‌های خود با حداقل امکانات توانستند با یاری خداوند خرمشهر را فتح کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار