خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دفاع مقدس:

اگر توانستیم در فتنه‌ها بر دشمن فائق آییم از دستاوردهای سوم خرداد است

همدان- یکی از یادگاران دفاع مقدس گفت: اگر ما توانستیم در فتنه ۸۸ و فتنه ۱۴۰۱ بر دشمن فائق آییم از دستاوردهای سوم خرداد است، چراکه با مدیریت و عقلانیت نیروهای مخلص و تفکر انقلابی بود که خرمشهر فتح شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۴۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم گرامیداشت سوم خرداد مصادف با جشن دهه کرامت با حضور طلاب، مبلغین و عموم بانوان در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار همراه با برنامه‌های متنوع مولودی خوانی، دکلمه، اجرای گروه سرود، استقبال از پرچم حرم مطهر رضوی و تجلیل از دختران نمونه و نخبه علمی و فرهنگی شهرستان بهار برگزار شد.

هوشیار از راویان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خرمشهر اظهار کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس که ۵۴ کشور دنیا با ما وارد جنگ شدند و رزمندگان ما با ایثار و اخلاص و با توکل و توسل توانستند بر دشمن پیروز شوند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سوم خرداد سال ۹۵ در جمع نیروهای دانشگاه افسری فرمود خرمشهرها در پیش است، خرمشهر فرهنگی، خرمشهر اقتصادی و... که یکی پس از دیگری باید فتح شود، جبهه‌های اعتقادی که احیانا اگر دشمن به تصرف گرفته باید پس گرفته شود.

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر ما توانستیم در فتنه ۸۸ و فتنه ۱۴۰۱ بر دشمن فائق آییم از دستاوردهای سوم خرداد است، چراکه با مدیریت و عقلانیت نیروهای مخلص و تفکر انقلابی بود که خرمشهر فتح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار