پایگاه کارگری و کارخانجات رباط مخزن در شهرک قلعه میر افتتاح شد

پایگاه کارگری و کارخانجات رباط مخزن در شهرک صنعتی قلعه میر در شهرستان بهارستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر پایگاه کارگری و کارخانجات رباط مخزن در شهرک صنعتی قلعه میر با حضور سرهنگ مهدی علمدار مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان تهران ،سرهنگ سهیل رستمیان فرمانده سپاه ناحیه بهارستان، شهردار و رئیس شورای شهر گلستان، تعدادی از پاسداران سپاه ناحیه بهارستان و جمعی از کارگران بسیجی افتتاح شد.

در ابتدای مراسم علی خانمحمدی فرمانده حوزه کارگری و کارخانجات شهید رجایی شهرستان بهارستان ضمن خوش آمد گویی به حاضران در مراسم از کادر و کارکنان کارخانجات تشکر کرد و گفت: کارگران مایه افتخار کشور و وجود آنان سرشار از موفقیت در کشور است.

سرهنگ مهدی علمدار رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران نیز ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آزادسازي خرمشهر گفت: سوم خرداد یک اتفاق عظیمی در تاریخ جنگ در قالب عملیات بیت المقدس بود، عظمت و بزرگی این عملیات آن قدر زیاد بود که امام‌خمینی(ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 وی در خصوص ارزش کار و کارگر گفت: اولین کارگر خود خداوند است وقتی آفرینش زمین و آسمان ها شروع می شود مبدا کار و تلاش  شروع می شود حتی در ائمه اطهار و پیامبر اسلام هم کار و تلاش و تجارت بود پیامبر وقتی از جنگ برگشت کارگری را دید که مشغول کار است بعد از صحبت با او دست پینه بسته کارگر را بوسید تا عظمت جایگاه کارگر را نشان دهد.

وی در ادامه افزود: بسیج به سمت تخصصی شدن حرکت می کند بسیج متناسب با بحران زمان با کارهای عملیاتی و سازندگی خدمات دهی می کند به طور مثال بسیج در زمان ویروس کرونا نقش مهمی در جامعه ایفا کرد، با خودکفایی در استان تهران ۲ میلیون ماسک و گان تولید شد که همه اینا از برکت بسیج است.

سپاه در بسیج کارگری و کارخانجات هدفهایی را دنبال میکند مثل رفع موانع تولید، مهارت افزایی، حمایت از کالا و حمایت حقوقی و مشاوره تا مانع از تعطیلی کارخانجات شده و بیکاری کارگران ریشه کن شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای مهارت افزایی نیروی انسانی ما میتوانیم از ظرفیت کارگری و کارخانجات واحدهای تولیدی و فنی وحرفه ای برای آموزش استفاده کنیم و به سیستم کاری نیرو تزریق کنیم.

 سرهنگ علمدار   از بسیجیان و رزمندگان بابت ایستادگی و کار و تلاش برای آبادانی کشور قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم علی قهرمانی مدیر عامل کارخانه رباط مخزن به عنوان فرمانده پایگاه معرفی شد.

 

خبرنگار: زهرا مؤمنی

ارسال نظرات
آخرین اخبار