پیام تشکر سازمان بسیج عشایر از بسیجیان عشایر

سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان از بسیجیان عشایر به مناسبت هفته بسیج عشایری تقدیر و تشکر کرد
کد خبر: ۹۵۱۵۲۶۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان از بسیجیان عشایر به مناسبت هفته بسیج عشایری تقدیر و تشکر کرد


بسم الله الرحمن الرحیم

 بسیجیان قهرمان عشایر
فرماندهان محترم حوزه های بسیج عشایری سراسر استان کرمان

سلام علیکم

 کشتی انقلاب با اقتدار به پیش می رود چشم امید سکاندار این کشتی ( مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی )) برای گذشتن از طوفان ها و تلاطم ها به تلاشها و مجاهدت های بزرگوارانی چون شما می باشد .
خدای متعال را شاکریم به ما منت نهاد در گام دوم انقلاب به جامعه عشایری استان که به حق در طی سالهای پس از انقلاب برای سرافرازی ایران اسلامی از جان و آسایش خود گذشتند و همچنان در جنگ اقتصادی در خط مقدم مبارزه هستند ،شبانه روزی و جهادی خدمت نماییم .
بدینوسیله به مصداق فرموده شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از تلاشهای صادقانه، اهتمام و پیگیری مستمر و شبانه روزی شما در بسیج همه توان و امکانات جهت خدمات دهی به جامعه عشایر غیور استان کرمان ، در هفته بسیج عشایری سال 1402،  تقدیر و تشکرمی نمایم.

 امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) بیش از پیش در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی مستمر و بی منت به عشایر غیور استان موفق و موید باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار