بزرگترین پروژه شهری زنجان کلنگ زنی شد

زنجان -شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه غیر هم‌سطح شهیدان کریمی یکی از بزرگترین پروژه‌های شهر است گفت: این پروژه به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان بوده و موجب تسهیل تردد و رفع مشکلات منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۸۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

 

بزرگترین پروژه شهری زنجان کلنگ زنی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علیرضا فیروز در کلنگ زنی تقاطع‌های غیر همسطح بلوار شهیدان کریمی که بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان است اظهار داشت: این پروژه به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان است و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.


وی با تشریح اقدامات انجام شده در شهرداری از سال ۱۴۰۰ تا‌کنون، گفت: سال گذشته یک سال پرتلاش را در مدیریت شهری زنجان پشت سر گذاشتیم و توانستیم رضایت نسبی مردم زنجان را کسب کنیم.


شهردار زنجان افزود: برای سال‌جاری نیز اهداف متعددی را با راهبرد‌هایی که اعضای شورای شهر در نظر گرفتند، شروع کردیم که یکی از این اهداف همین پروژه است که مسیر بلوار شهیدان کریمی را ساماندهی خواهد کرد.


وی با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در این منطقه، تصریح کرد: اجرای این پروژه موجب تسهیل تردد در این منطقه و رفع مشکلات عدیده آن خواهد شد.


فیروزفر به پروژه‌های توسعه غرب شهر زنجان اشاره کرد و افزود: فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی، مسکن ملی اقدام و دیگر پروژه‌های در دست اجرا در غرب شهر زنجان نیازمند تسهیل امر ترافیک در این منطقه است.


وی تسهیل امور ترافیک را یکی از خدمات مورد نیاز مردم شهر دانست و گفت: در این راستا هماهنگی‌های خوبی با قرارگاه خاتم انجام و پروژه مورد نظر به همراه چند پروژه دیگر شهر به این قرارگاه واگذار شده است.


شهردار زنجان به برخی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا اشاره کرد وگفت: اجرای بوستان شهر و ساماندهی زنجانرود از جمله پروژه‌های بزرگ در دست اجرا توسط قرارگاه خاتم در زنجان است که با اجرای آن مشکل بزرگ ورود فاضلاب به این منطقه حل می‌شود.


وی با ابراز امیدواری برای تسریع روند توسعه شهر زنجان عنوان کرد: مسئولان شهر زنجان به صورت شبانه روزی برای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار