قبور مطهر شهدا گمنام دیر عطر افشانی شد

قبور مطهر شهدا گمنام شهر دیر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

قبور مطهر شهدا گمنام دیر عطر افشانی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، امام جمعه دیر صبح چهارشنبه در حاشيه مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا گمنام دیر ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا بيت المقدس گفت: امروز در کنار تربت پاک شهدا جمع شده ایم که با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کنیم.

قبور مطهر شهدا گمنام دیر عطر افشانی شد

وی افزود: رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس توانستند با توکل برخداوند و تقوا الهی به پیروزی برسند و ما امروز آمده ایم تا از شهدا و رزمندگان و جانبازان و همه کسانی که در این عملیات غرور آفرین نقش آفرینی کردند قدردانی و اگر خداوند توفیق دهد ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

قبور مطهر شهدا گمنام دیر عطر افشانی شد

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر این روز را برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در این روز عظیم، شهر خون و قیام پس از ۱۹ماه، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.

 

سرهنگ حسینی نیا ادامه داد: همان طور که شهدای گرانقدر در جنگ تحمیلی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند ما نیز امروز باید در سنگر خدمت به مردم لحظه ای غفلت نکرده و حافظ خون شهدا ، آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.

قبور مطهر شهدا گمنام دیر عطر افشانی شد

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: واقعه امروز درس های مهمی به ما میدهد که از یکی از درس های مهم آن است که مقاومت در برابر دشمن همیشه جواب میدهد. اگر امت اسلام در برابر دشمنان استقامت پیشه کنند، قطعا بدانند پیروزی نهایی از آن آنهاست.

 

وی اظهار کرد: یوم الله سوم خرداد ۱۳۶۱ در نتیجه حرکت هجومی و رو به جلو به سمت دشمن اتفاق افتاده و امروز هم اگر جوامع اسلامی خصوصا جمهوری اسلامی ایران، حرکت رو به جلوی خود را با سرعت، قدرت و جدیت تمام ادامه دهند دشمن عقب نشینی میکند و رسیدن به اهداف عالیه اسلام راحت تر خواهد بود.

 

وی در پایان با تاکید براینکه باید در تمام عرصه های زندگی قدرت الهی را درنظر گرفت تصریح کرد: این نکته در فرمایش امام راحل مشهود است که فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد»، امروز مسئولین جمهوری اسلامی ایران نیز باید بدانند که تلاش آنها بدون عنایت خدا به ثمر نخواهد رسید و این خداست که کارها را به انجام میرساند.

 

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار