پیام سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر؛

حماسه فتح خرمشهر در شکل گیری نظم نوین جهانی بر اساس قدرت ایران اسلامی نقش تعیین کننده دارد

ساری-در بیانیه سپاه کربلا آمده است:همچنان حماسه آزادسازی خرمشهر در شکل گیری نظم نوین جهانی بر اساس قدرت ایران اسلامی هم نقش تعیین کننده و اثرگذاری دارد.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۰۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه غرور آفرین سوم خرداد و فتح خرمشهر پیامی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سوّم خرداد نماد است؛ نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)


سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، روز سرنوشت ساز ملت ایران به شمار می‌رود. ملتی که با توکل به خدای قادر متعال، با توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و اعتماد به جوانان مومن انقلابی که مطیع محض ولایت فقیه بودند، توانست جبهه متحد دشمنان را که با تحمیل جنگ در صدد نابودی انقلاب و نظام اسلامی برآمده بودند را به زانو در آورده و آمال و آرزو‌های واهی قدرت‌های استکباری و صهیونیسم بین‌الملل را بر باد دهد.

آزادسازی خرمشهر قهرمان که ثمره خون شهیدان و عزم و اراده و ایمان راسخ رزمندگان اسلام بود، به عنوان فتح الفتوح جنگ، منشا عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

با گذشت قریب به چهار دهه از دفاع مقدس، همچنان حماسه آزادسازی خرمشهر که به برکت هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام راحل (ره) و ایثار و شجاعت رزمندگان به یک "فرصت راهبردی" برای استحکام نظام اسلامی و نیز نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران تبدیل شده است، در شکل گیری نظم نوین جهانی بر اساس قدرت ایران اسلامی هم نقش تعیین کننده و اثرگذاری دارد.

حماسه مقاومت خرمشهر پر از درس‌ها و عبرت‌های فراوانی است که بازخوانی حقایق و واقعیت‌های آن علاوه بر آنکه حلال مشکلاتی است که امروز در برخی از زمینه‌های مختلف در کشور وجود دارد، انتقال آن به نسل آینده ساز کشور لازم و ضروری است.

امروز جبهه دشمنان و معاندین نظام که از رشد چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، علمی و فناوری، پزشکی، صنعتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .. به شدت عصبانی هستند، با راه اندازی جنگ ترکیبی در تلاش هستند تا با القای ناامیدی و سیاه نمایی علیه انقلاب مردم را نسبت به جریان انقلاب بدبین کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم عزیز و تبعیت و پیروی از ولایت، دوباره سرخورده و ناکام شدند.

سپاه کربلا مازندران با تبریک فرخنده روز حماسه مقاومت ملت بزرگ ایران"آزادسازی خرمشهر" به آحاد مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه به یادگاران هشت سال دفاع مقدس ونیز تکریم مقام شامخ شهیدان والامقام وحماسه سازان این حماسه تاریخی، با تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای گلگون کفن و امام شهیدان ضمن آمادگی همه جانبه برای دفاع قاطعانه و سلحشورانه از استقلال و تمامیت ارضی، امنیت، آرامش و حفظ دستاورد‌های سترگ انقلاب و نظام اسلامی تاکید می‌کند؛ همانطور که وحدت و همدلی و اطاعت پذیری ازولایت فقیه، حماسه آزادسازی خرمشهر را برای ایران اسلامی رقم زده است، امروز نیز مولفه‌های آزادسازی حماسه خرمشهر مبنی بر وحدت و همدلی و ولایتپذیری و اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) موجب غلبه بر تمامی چالش‌ها و موانع باطل دشمنان می‌شود و فتح خرمشهر‌های دیگری را نیز برای ملت بزرگ ایران رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار