اعزام کاروان ۵۰۰ نفره به مرقد مطهر حضرت امام(ره) مهمترین برنامه سپاه قدس گیلان در ایام آزادسازی خرمشهر است

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت فرمانده‌ی گردان‌های رزمی در همایش قهرمانان خط‌شکن تهران از جمله برنامه‌های صبح روز سوم خرداد می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فداکاری‌های دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دانشگاه ایثار، عشق به وطن و پروردگار و اوج وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو در نخستین روز از ویژه برنامه‌های سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر نشست تبیینی با اصحاب رسانه برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در همین راستا در دومین روز از ویژه برنامه روز سوم خردادماه مسابقه‌ والیبال بسیج و ورزش ملی توسط سپاه ناحیه‌ی سیاهکل و همچنین مسابقه‌ نقاشی مجازی توسط حوزه‌ی بسیج خواهران برگزار می‌شود.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت فرمانده‌ی گردان‌های رزمی در همایش قهرمانان خط‌شکن تهران، برگزاری همایش و جشن سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه‌ی کرامت با حضور فرماندهان، مدیران ‌و گروهان‌های نمونه‌ی نیروهای مسلح، رژه‌ی موتوری و ماشینی در مراکز شهرستان‌ها، گلباران مزار شهدا، یادواره‌ی ۲۶۰ شهید بیت‌المقدس با حضور مسئولین استانی در گلزار شهدای رشت و رونمایی از ۳‌مستند تلویزیونی شهدای گیلان از جمله برنامه‌های صبح روز سوم خرداد می‌باشد.

منشوری اعزام کاروان ۵۰۰ نفره به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) را مهمترین برنامه سپاه قدس گیلان در ایام آزادسازی خرمشهر و سالروز رحلت امام راحل دانست و بیان کرد: گرامیداشت روز دزفول، اعزام کاروان ۵۰۰ نفره پیاده به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده‌ی شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان در این ایام خواهد بود.

وی با تاکید بر ساخت مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در ایام مختلف سال تصریح کرد:رونمایی از ۱۰ تابلوی تجمیعی در بلوار امام رضا(ع) رشت(۸۰ عکس شهید) و افتتاح ۵ باب مسکن محرومین از برنامه‌های سازمان بسیج سازنگی سپاه قدس گیلان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان خمام، تجلیل از رزمندگان و جانبازان و خانواده‌ی شهدا‌ی عملیات بیت‌المقدس توسط سپاه ناحیه‌ی تالش، یادواره‌ی شهدای دهستان چالکیاسر لنگرود، برگزاری نشست شبی با خاطرات به مناسبت سوم خرداد توسط سپاه ناحیه‌ی رودسر و گردهمایی پیشکسوتان و دیدار با رزمندگان عملیات بیت‌المقدس توسط تمام نواحی سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر استان از برنامه‌های سپاه قدس گیلان و نواحی تابعه می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار