توسط پایگاه شهید علیباش حیدری روستای عالی حسینی تنگستان برگزارشد:

مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان درمسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد

به مناسبت سوم خرداد ، سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادی خرمشهر ، مراسمی با حضور رزمندگان روستای عالی حسینی درمسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۹۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حاج حسین حیدری از رزمندگان دفاع مقدس در مراسمی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر درمسجد خاتم الانبیا (ص) روستای عالی حسینی تنگستان برگزارشد گفت:رزمندگان ایرانی در شرایطی نابرابر و در حالی که رژیم بعثی به پشتوانه غرب، آمریکا و شوروی جنگی جهانی را به ما تحمیل کرده بود، ایستادگی کردند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید علیباش حیدری در ادامه افزود:در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی ما جوابگوی مقابله با دشمن تا دندان مسلح آن زمان نبود اما رزمندگان جان برکف با مدیریت جهادی خودشان جنگ را اداره کردند و امروز هم باید پیوند میان اقتصاد مقاومتی و مقاومت دوران دفاع مقدس برای همگان تبیین کرد.
حاج حسین حیدری تشریح کرد:آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین اهداف عملیات بیت المقدس در جنگ ایران و عراق بود که پس از 578 روز اشغال در سوم خرداد سال 1361 صورت گرفت و باید این فتح را یکی از بزرگترین ضرباتی دانست که رزمندگان اسلام توانستند به رژیم بعثی عراق وارد کنند .
ایشان درپایان تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در میدان جنگ نرم خود با ابزار اقتصادی وارد شدند و رهبر معظم انقلاب راه مقابله با این ابزار را حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی عنوان‌نمودند که همه باید در این راه گام بردارند .


انتهای پیام/

ارسال نظرات