جانشین فرمانده سپاه کربلا:

جهاد تبیین هجمه رسانه‌های دشمن را خنثی می‌کند / رسانه‌های جریان انقلابی باید حرف اول را بزنند

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در بین نسل جوان موجب می‌شود تا اثرگذاری و هجمه رسانه‌های دشمن از بین برود.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۹۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،صبح امروز دکتر مرتضی کارآموزیان مسئول بسیج رسانه کشور با سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

سردار برسلانی در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) با اشاره به اینکه مازندران با داشتن ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی کارآمد در بخش‌های مختلف در کشور حرف اول را می‌زند، گفت: مازندران با داران بودن کادر موفق و توانمند در زمینه تولیدات فاخر رسانه‌ای در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که می‌توان اثربخشی این تولیدات را به وضوح مشاهده کرد.

سردار برسلانی با بیان این مطلب که انتظارات از استان مازندران بالاست و به همین دلیل تکلیف ما در این برهه حساس سخت‌تر است، افزود:مازندران استان آرامی است، اما نباید از حربه رسانه‌های دشمن غافل بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در بین نسل جوان موجب می‌شود تا اثرگذاری رسانه‌های دشمن از بین برود.

سردار برسلانی به نقش مطالبه گری رسانه‌های مازندرانی هم اشاره کرد و گفت:اگر رسانه‌ها در انتقاد درست و اصولی و روشنگرانه و نیز در مطالبه گری همراه با ارائه راهکار، روایت اولی باشند، دیگر کسی نمی‌تواند از حوادث یا رخداد‌های جامعه سوء استفاده کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه رسانه‌های جریان انقلابی باید حرف اول را بزنند، افزود: انجسام بخشی، اقناع سازی و هم افزایی از مولفه‌های جهاد تبیین است که رسانه‌ها باید آن را مدنظر داشته باشند.

سردار برسلانی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه با رسانه و تبلیغات درست میتوان انقلاب را هم صادر و هم حفظ کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب امروزه در جنگ ترکیبی دشمن، مقتدرانه و با صلابت ایستاده اند و در سخنرانی‌ها و دیدار‌ها با اقشار مختلف مردم، نقشه ها، ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی و به مردم آگاهی میدهند.

گفتنی است در این دیدار، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی سپاه کربلا، عبدالمهدی حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران ، سرهنگ نوری مسئول دبیرخانه اقشار بسیج و نیز جمعی از فعالان رسانه استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها