همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

آئین عطرافشانی قبور مطهر شهداء توسط بسیج ورزشکاران دشتستان

همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ آئین غبارویی وعطرافشانی قبور مطهر شهدا توسط بسیج ورزشکاران شهرستان دشتستان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۱۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، این آئین معنوی در گلزار شهدا روستای قلعه سفید شهر دالکی با حضور مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان، مسئولین شهر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستا و تعدادی از ورزشکاران در محل گلزار شهدا برگزار شد.
در این آئین شرکت کنندگان بااهدای شاخه‌های گل، غبارویی و عطرافشانی، قرائت فاتحه برتداوم راه شهدا و ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید کردند.
مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان با گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این هفته فرصت خوبی برای تجدید میثاق با شهداست که از خود گذشتند تا جان و روحشان با مقتدایشان محشور شود.
سروان پاسدار قاسم کاویانی افزود: یاد شهدا باعث رشد اخلاق و معنوی همه ما می‌شود و لازم است که ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهدا را به عنوان قهرمانان واقعی الگوی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: با ید روحیه پهلوانی و از خودگذشتگی شهدای عزیز به نسل جوان انتقال یابد چرا که موفقیت جوانان در جنگ فرهنگی استفاده از سیره شهدا و منش پهلوانی آنان است.
در پایان با حضور ورزشکاران بسیجی و شرکت کنندگان این مراسم در جوار قبور مطهر شهدا مراسم عطرافشانی و غبارویی انجام و یاد و نام این عزیزان گرامی داشته شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات