سرهنگ حسینی نیا:

آزادسازی خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی است

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی و از مهم‌ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۰۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

آزادسازی خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر از بارزترین جلوه های نصرت الهی و یکی از مهم‌ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است و این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

 

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا اضافه کرد: در این روز عظیم، شهر خون و قیام پس از ۱۹ماه، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.

 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که می فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: اگر با دقت به این سخن توجه کنیم حاوی پیام هایی است که اگر تطبیق بدهیم به زمان سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ با امروزی که ما قرار داریم چند عامل باعث شده است که این روز بزرگ را هرساله باشکوه برگزار کنیم.

 

سرهنگ حسینی نیا در ادامه به بیان دلایل پیروزی در آزادسازی خرمشهر پرداخت و بیان کرد: از دلایل پیروزی رزمندگان در این روز، تقوای الهی و توکل بر خداوند متعال بود که باعث شد به موفقیت برسیم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر اذعان کرد: شهرستان دیر ۷ شهید در عملیات بیت‌المقدس و ۳ شهید مدافع خرمشهر تقدیم کرده است و ۱۱۴ رزمنده که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند که مدیون زحمات و فداکاری ها و جانفشانی های این عزیزان هستیم.

 

حسینی نیا ادامه داد: برنامه های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر با آیین تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس سه شنبه شب آغاز می شود.

 

وی تصریح کرد: مجموعا حدود ۳۰ عنوان برنامه ویژه آزادسازی خرمشهر از جمله یادواره شهدا، نشست های بصیرتی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و برنامه های متنوع دیگر برنامه ریزی شده است که توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دیر اجرا می‌شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار