رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام؛

برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در استان

رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام از برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه مختلف به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۶۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه کرامت با رسانه های گروهی ایلام افزود: این برنامه ها در طول دهه نخست خردادماه از ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا (ع) با مشارکت نهادها و ارگان های مختلف برگزار می شوند.

 

وی این برنامه ها را در چهار بخش گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی(ع) و ولادت امام رضا(ع) بوده که در قالب ویژه برنامه های مختلف برگزار می شوند.

 

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تشکیل نشست های بصیرتی در کانون های مساجد و ولایت، تجلیل از دختران محجبه و دختران جانبازان، برپایی نمایشگاه، اهدا هزار و ۵۰۰جلد کتاب در مساجد شهرستان های مهران و دهلران، توزیع و اهدا کتاب ویژه ولادت امام رضا(ع)، رونمایی از کتاب زن در آئینه ۵۰ حدیث و فضاسازی تبلیغی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

چراغی پور حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشنهای زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، توزیع بسته های معیشتی و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم با مشارکت سپاه و اهدا گل به بانوان محجبه در سطح بازار را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در این استان برشمرد.

 

وی بازگویی و انتشار مطالب دین مبین اسلام و خاندان اهل بیت(ع) که نقش مهمی در ارشاد مردم دارند، ایجاد نشاط عملی در تمامی جامعه اعم از روستا، شهر و عشایر با هدف ایجاد عزم همگانی در پاسداشت و بزرگداشت مناسبت های دهه کرامت و ایجاد فضای معنوی و ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف برگزاری این محافل برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۹ کانون فرهنگی، هنری مسجد در استان از عضویت ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر از مردم استان در این کانون ها خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار