برنامه ریزی برای اعزام زائران چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام(ره)

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برنامه ریزی برای اعزام بیش از 2هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) خبرداد.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۱۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در حاشیه جلسه ستاد برگزاری سی و چهارمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، گفت:بیش از ۲ هزار زائر از چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) عازم تهران می شوند.

وی افزود: برنامه ریز های لازم برای بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در قالب هفت کمیته انجام شده و ثبت نامه زائران در نواحی مقاومت بسیج شهرستان های 11گانه استان چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه بر اعزام زائران به حرم مطهرامام خمینی (ره) و برگزاری مراسم‌های گوناگون در نقاط مختلف استان تاکید کرد.

محسن حسین میرزایی گفت: ترغیب سفر اولی‌ها و جوانان برای شرکت در این برنامه، رعایت تمامی نکات ایمنی، امنیتی و فنی، تعیین مسئولان و مدیران کاروان ها، برگزاری جلسات بین بخشی، تعیین مسئولان کمیته‌های تخصصی و اجرایی این برنامه و قرارگیری نیرو‌های امدادی هلال احمر هر کاروان باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار