خبرهای داغ:

برنامه ریزی گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)و کنگره ملی شهدا در بهبهان

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان از برگزاری نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی به مناسبت گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ، شورای تحول محلات اسلامی و برگزاری کنگره ملی شهدای بهبهان خبر داده است .
کد خبر: ۹۵۱۴۰۳۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: نشستی با حضور مسئولان شهرستان بهبهان در سالن جلسات فرمانداری با پیگیری سه موضوع مهم برگزار گردیده است.

۱_ هماهنگی ادارات و سازمان های دولتی در راستای گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان واعزام بیش از ۲۰۰نفر از مردم شهرستان بهبهان در قالب کاروان زیارتی مرقد امام خمینی (ره)

 

۲_ بررسی عملکرد شورای محلات اسلامی و همراه با ارائه گزارش عملکردی توسط بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه بهبهان و ریاست شورا محلات به مسئولان و بررسی مشکلات و معضلات موجود در محله خود 

 

۳_ استقبال از برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان بهبهان در سال ۱۴۰۲ و تشکیل کارگروه های تخصصی و ستاد کنگره؛ بررسی دقیق محتوای برگزاری این مراسم باشکوه

 

در این نشست که با حضور مسئولان شهرستان بهبهان به ویژه فرماندار ،جانشین فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردیده است تصمیمات و تدابیر ویژه ای جهت اجرای موضوعات مطرح شده اتخاذ گردیده است. و ادارات سازمان های دولتی ملزم به همکاری گردیده اند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها