پیام تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س)و روز دختر

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س)و روز دختر پیام تبریکی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

پیام تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س)و روز دختر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به شرح زیر صادر نمودند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دختر، کانون جوشان عواطف پاک و لطیف انسانی و الهی و مظهر حیا، عفاف، پاکی و پاکدامنی است که شمیم روح‌بخش مهر و محبت را از ساحت وجود پاک‌نهادش بر پهن‌‌دشت فطرت انسانی می‌وزاند و حیات طیبه‌ی انسانی را بر کرانه‌ی بلند آسمان وجود بشریت، متجلی می‌سازد.

روز دختر که متبرک به تقارن با زادروز فرخنده‌ی گل همیشه‌معطر بوستان بی‌خزان اهلبیت طهارت حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت است، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای بازنگرش شخصیت بی‌بدیل زن در نظام آفرینش و جایگاه ممتاز او در جغرافیای معنویت و شرافت جامعه‌ی انسانی است.

و امروز، دختران بصیر، فرهیخته، مؤمن و پاک‌سرشت دیار ما، توطئه‌ی بی‌عفتی و بی‌ححابی را به شکست خواهند کشانید و با الگو قرار دادن شخصیت ممتاز و برجسته‌ی حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت معصومه سلام الله علیها، گوهر گرانسنگ عفاف و حیای خود را در برابر راهزنان انسانیت و آزادگی، حفظ خواهند کرد‌.

دختران سربلند دیار اسلامی، در مقاطع گوناگون تاریخ پرتلاطم انقلاب شکوهمند اسلامی، عظمت و شکوه خیره‌کننده و الهام‌بخش شخصیت رشد یافته‌ی زن مسلمان در سایه‌ی التزام به فرهنگ تعالی‌بخش و مصونیت‌ساز عفاف و حجاب را بر همگان نمایانده و با نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز در عرصه‌های رشد و تعالی متوازن در امور فردی و اجتماعی، ثابت کرده‌اند که پاکی و پاکدامنی، کارآمدترین سلاح عنصر زن در مواجهه با تهاجمات ناجوانمردانه‌ی فرهنگی و روانی و رسانه‌ای دشمنان است.

اینجانب فرارسیدن زادروز حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر را به همه‌ی زنان و دختران دیار دین‌مدار اسلامی به خصوص از خطه‌ی متدین و بااصالت شهرستان دشتی، تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه‌ی تجلی عینی و عملی منویات و تدابیر گره‌گشای امامین انقلاب اسلامی، حجاب و عفاف اسلامی از گزند توطئه‌گران و بدخواهان اسلام و امت اسلام، مصون بماند و حیا و‌ پاکدامنی بر همه‌ی شؤون جامعه، تبلور یابد.

 

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی‌تبار

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار