مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع):

بسیج یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۱۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در خط مرزی اروندکنار اظهار داشت: بسیج را یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی نامید.

 

 وی عنوان کرد: آنچه در انقلاب اسلامی و خط مقاومت در منطقه اهمیت دارد و انقلاب ایران و محور مقاومت را در منطقه حفظ و تقویت کرده بسیج و سازمان های مشابه آن است.

 

حجت‌الاسلام یحیایی با بیان اینکه بسیج با ابتکار داهیانه حضرت امام(ره) شکل گرفت و با تدابیر مقام معظم رهبری، در دوران حاضر به یک نهاد قدرتمند و بازویی مردمی و نیرومند برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم فرهنگ بسیج و محور مقاومت، خدمت به دین و کشور است. 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) تصریح کرد: بسیج باید به عنوان بازوی مردمی سپاه در مسیر خدمت به مردم و انقلاب گام بردارد و به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کند.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بسیجیان در همه ابعاد جهاد به اقتضای زمان خود، موفق عمل کنند، گفت: کارهای خوبی در حوزه بسیج گردان های امام حسین (ع) تیپ عملیاتی امام صادق (ع)انجام شده است،  به خصوص در حوزه بصیرت افزایی و تبیین اهداف، ماموریت ها و وظایف بسیج و همچنین کمک‌های مومنانه که از ابتکارات ارزشمند مقام معظم رهبری است، باید ادامه یافته و تقویت شود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی با تاکید بر اینکه بسیج باید از همه ظرفیت ها و سرمایه‌ها به شکل بهینه و درست استفاده کند، گفت: ما باید بسیجی بودن و بسیجی زندگی کردن را از خودمان شروع کنیم، باید روحیه بسیجی داشته باشیم و بسیجی زندگی و کار کنیم.

 

 وی همچنین تصریح کرد: باید بسیجی وار در خط ولایت و رهبری باشیم و از این مسیر جدا نشویم که انحراف از مسیر ولایت و رهبری عامل بدبختی و زوال ماست.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار