خبرهای داغ:
دبیر جشنهای زیر سایه خورشید گلستان:

هدف جشنهای مردمی زیر سایه خورشید ایجاد فضای معنوی و شور و نشاط اجتماعی است

دکتر صابر کشیری گفت: خادمیاران استان از ابتدای دهه کرامت جشنهای مردمی را بدون حضور خادمین حرم رضوی آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۶۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

هدف جشنهای مردمی زیر سایه خورشید ایجاد فضای معنوی و شور و نشاط اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر صابر کشیری دبیر جشنهای مردمی زیر سایه خورشید گلستان در نشست خبری با أصحاب رسانه به مناسبت دهه کرامت گفت: هدف و فلسفه جشنهای مردمی زیر سایه خورشید ایجاد فضای معنوی و شور و نشاط اجتماعی به همراه فرهنگ سازی برای زیارت از راه دور است.

وی افزود: امسال سه کاروان خدام رضوی از سوم خرداد تا دهم خرداد وارد استان شده و تمامی پهنه استان را تحت پوشش این جشنها قرار خواهند داد که در سه شهرستان گرگان ، گنبد و کردکوی به صورت هم زمان برگزار خواهد شد.

کشیری با اشاره به برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: غالب برنامه های ما اهتزاز پرچم در ورودی شهرستانها، جشن های شهرستانی و روستایی، حضور در مناطق شیعه نشین و سنی نشین، حضور در مراکز ترک اعتیاد، اهداء چادر و برگزاری جشن تکلیف، خطبه خوانی عقد زیر پرچم امام رضا(ع) ، حضور گروههای جهادی دندانپزشکی در کنار خدام، خدمات خودرویی رایگان، حضور در مراکز نظامی و انتظامی، دیدار با فرزندان کار، دیدار با علما و روحانیون در سطح استان، حضور در بیمارستانها می باشد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان تصریح کرد: خادمیاران استان از ابتدای دهه کرامت جشنهای رضوی را بدون حضور خادمین حرم رضوی آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار