نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد

ولایت فقیه؛ ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ولایت فقیه ستون مستحکم انقلاب و پایه و اساس همه پیشرفت های کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۲۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر شنبه در همایش بسیج طلاب که با حضور مبلغین استان مرکزی در دهکده مقاومت اراک برگزار شد، یکی از ضرورت های حوزه های علمیه را فرصت شناسی و زمان شناسی عنوان کرد و گفت: از این فرصت بایستی در راستای جهاد تبیین، تبلیغ، روشنگری و مبارزه با توطئه‌های دشمنان بهره گیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه مبلغین در راستای روشنگری و جهاد تبیین باید نقش آفرینی مؤثر داشته باشند، افزود: لازمه این مهم توانمندسازی و قوی شدن در همه ابعاد است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مکتب اسلام ناب محمدی(ص) در همه ابعاد کارآمد و توانمند است و مبلغین و جریان تبلیغی و تبیینی در کشور باید همواره این کارآمدی را تبیین کنند؛ امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین شاخصه‌های مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اسلام آمریکایی و اسلام حداقلی در جامعه ایرانی است، گفت: حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت، نیروهای مسلح، قانون اساسی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از خطوط قرمز ملت ایران است و این مردم وفادار و قدرشناس در طول ۴۴ سال گذشته اجازه خدشه به این مؤلفه ها را نداده اند.

وی افزود: دشمن با بهانه‌های مختلف به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه و حذف معنویت و ارزش‌های اسلامی در بطن جامعه است و لذا باید هوشیار بود و مبلغین رسالت سنگینی در این راستا دارند.

آیت الله دری نجف آبادی ولایت فقیه را ستون مستحکم انقلاب و پایه و اساس همه حرکت‌ها و پیشرفت‌های کشور دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال زدن اصل این خیمه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دهه کرامت را دهه اهل بیت (ع) و بهترین فرصت برای پرداختن به سیره و مکتب اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: باید با برنامه‌های تبیینی و تبلیغی این هدف مهم را محقق کرد.

وی با اشاره به اینکه راهکار نجات اقتصاد کشور تولید و تحقق شعار حکیمانه سال است، افزود: باید با بسیج عمومی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها اقتصاد و معیشت مردم را شکوفا کرد و صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف باید به عنوان یک فرهنگ اصلی در جامعه نهادینه شود و این نیازمند عزم ملی دارد.

وی افزود: تشویق به تولید به عنوان یک عبادت و جهاد مقدس برای همه مبلغین یک ضرورت مهم است و بخش‌های مختلف جامعه باید جهش تولید را محقق سازند.

ولایت فقیه؛ ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی

تشکیل ۲۰ هیئت اندیشه‌ورز با هدف تحقق جهاد تبیین

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این همایش جهاد تبیین را یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت بسیج طلاب دانست و گفت: در این راستا بیش از ۲۰ هیئت اندیشه ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده است.

وی مجهز شدن به سلاح جهاد تبیین و پاسخ به شبهات، روشنگری و فعالیت‌های تبیینی و تبلیغی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی را یکی از اولویت‌های مهم بسیج طلاب دانست و افزود: بسیج طلاب با مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات و نهادهای فرهنگی جهاد تبیین را با قوت دنبال می‌کند و جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی مهمترین هدف برنامه‌های فرهنگی است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: باید با جهاد تبیین الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز در طول انقلاب به نسل جوان منتقل شود.

حجت‌الاسلام رجبی ادامه داد: تحقق جهاد در موضوعات تبلیغی و بصیرت افزایی نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها دارد و خوشبختانه امروز به برکت فرهنگ بسیج وحدت و هم افزایی مطلوبی میان دستگاه‌ها برای تحقق جهاد تبیین وجود دارد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات