خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند کار و تلاش جهادی هستیم

فرمانده سپاه کازرون گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی احتیاج به کار جهادی و تلاش در همه عرصه ها داریم.
کد خبر: ۹۵۱۳۵۵۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱

حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در جلسه با کارکنان این سپاه شهرستان در سالن جلسات این ناحیه اظهار داشت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی احتیاج به کار جهادی و تلاش در همه عرصه ها داریم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری گفتمان تولید علم را از سال1378تا 1388 و گفتمان اقتصادی را از سال1388تاکنون را که توجه به شرائط کشور و نیاز جامعه نام گزاری نموده اند که نشان از حساسیت و جدیت رهبر معظم انقلاب در همه موضوع ها و خصوصا موضوعات نیاز مردم دارد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: با توجه به فراگیری و گستردگی سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی، این مجموعه باید با ورود آگاهانه به گفتمان‌سازی در جهت تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پای کار آمده و در روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه وارد عمل شوند.
وی گفت: امروز با برکت تفکر بسیج و سپاه که نشات گرفته از نهضت عاشورا و مهدویت است، هیچ قدرتی در جهان توان ایستادگی و زورگوئی در برابر ملت بزرگ ایران را ندارد و به فرمایش مقام معظم رهبری دوران زدن و فرار کردن به اتمام رسیده است.
سرهنگ حیاتی تاکید کرد: اقتدار برای حفظ نظام و جامعه دو بخش دارد که قوت و قدرت در کنار هم معنی می‌دهد، قدرت با سلاح به دست می‌آید، اما قوت، با معنویت به دست می‌آید؛ و امروز اصل و ریشه تقویت بنیه سپاه بر معنویت بنا گذاشته شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها