امام جمعه نکا:

نخبگان قرآنی در فضاهای آموزشی بکارگیری شوند

خطیب جمعه نکاگفت:باید ازهمین نخبگان قرانی درفضاهای آموزشی استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه دهه کرامت و روز دختر،به همت بسیج دانش آموزی دختران و بسیج فرهنگیان و همکاری معاونت پرورشی اداره نکا،دختران نخبه و حافظان قرآنی شهرستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه نکاد رجمع دختران نخبه قرآنی به تبیین شخصیت حضرت معصومه (سلام الله علیها)پرداخت و گفت :حضرت معصومه(سلام الله علیها) به خاطر ویژگیهایش به کریمه اهل بیت معروف است وا هتمام ویژه به قرآن، نجابت و حجاب سرلوحه کارش بود

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی افزود:دشمن میخواهد حجاب را بردارد تا نام و نشان اهل بیت درایران نباشد.

امام جمعه نکا خطاب به دختران نحبه قرانی توصیه کرد: قرآن و عترت حافظ شماست،نگران تحویل گرفتن مردم یا مسخره کردن نباشیدکه این برای همه پیغمبران بود.

محمدی لائینی تاکیدکرد:بایدهم به قرآن و هم به عترت توسل داشت. امام زمان شریک قرآن است یعنی کسی که درکنارقرآن است.

خطیب جمعه نکا به مسئولان و مدیران شرکت کننده دراین محفل این نکته راتذکرداد و گفت:باید ازهمین نخبگان قرانی درفضاهای آموزشی استفاده شود با ارتباط با موسسات دارالقرآن، مانع از فراموشی و به حاشیه رفتن این حافظان و نخبگان شویم.

حجت الاسلام محمدی لائین با اشاره به اینکه خانواده هایی که به امرآموزش قران فرزندان اهتمام دارندبرای فرزندانشان سرمایه گذاری می کنند، خاطرنشان کرد: مدیران فضاهای قرآنی باید فعال باشند و کسانی که قرآن حفظ کردند حافظ مضامین و مبانی قرآن هم باشند.

از نخبگان قرآنی در فضاهای آموزشی بکارگیری شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار