معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) :

رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند کادر سازی و کار تربیتی است

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی عشرتی معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام:برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند کادر سازی است و کادرسازی هم جز با کار تربیتی اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

معاون  تعلیم و تربیت سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران  در نشست عقیدتی و سیاسی گردان عملیاتی کمیل ناحیه  ملارد و سرگروه های حوزه عمار یاسرناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان   گفت  : بسیج مدافع امنیت و حاکی مردم در تمام عرصه ها بوده است و در زمینه فعالیت تربیتی و فرهنگی هم گردان باید پای کار باشد در این جهت پاسخ به شبهات و جهاد تبیین که در مقابل انفعال وبی تفاوتی قرار دارد ضروری است .

وی افزود :ما در پرورش و تربیت  جوانان و نوجوانان با معارف اسلامی قصور کردیم.

عشرتی در پایان با اشاره به افول قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم بیان داشت : غریو لااله الا  الله و اکبرها و راهپیمایی ها؛ اندیشه های سیاسی امام خمینی را به کشور های دنیا صادر کرد و فهمیدند که باید مقاومت کرد.

وی اظهار داشت: نویسندگان و اساتید دانشگاه ها و اندیشکده های آمریکا ۱۴میلیون مقاله   در خصوص افول قدرت استکبار و آمریکا نوشته اند و در 80 درصد این مقالات اذعان کرده اند که   جمهوری اسلامی ایران  عامل اصلی نابودی آمریکا و استکبار است.

 

  محمدعلی دوست پناهی/ خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان ملارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار