به مناسبت دهه کرامت ؛

آماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از اول خرداد در استان

نشست هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت و استقبال از کاروان خدام حرم امام رضا(ع ) زیر سایه خورشید با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، این نشست عصر امروز با حضور معاون توسعه منابع انسانی استانداری ، دکتر ستار هدایت خواه و جمعی از  مدیران دستگاه های اجرایی در سالن استانداری برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت:به مناسبت شانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در دهه کرامت بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با حضور خادمان امام رضا (ع) در استان اجرا می شود.

ستار هدایت خواه در جلسه بزرگداشت دهه کرامت این استان افزود: به رسم سال‌های گذشته دهه کرامت با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می شود و با میلاد پرخیر و برکت حضرت امام رضا (ع) پایان می‌یابد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ادامه داد: خادمان حامل پرچم رضوی با حضور در مناطق مختلف استان با روستا‌ئیان ، عشایر ، نیازمندان ، بیماران ، زندانیان ، معلولین و نیازمندان دیدار خواهند کرد تا فرصتی را برای زیارت از راه دور امام رئوف فراهم کنند.
هدایت خواه اعم برنامه‌های خادمان حرم رضوی در استان را توزیع اقلام متبرک ، بیان سیره رضوی ، برگزاری جشن ها، توزیع بسته‌های معیشتی ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور در زندان‌ها برای کمک به آزادی زندانیان ، دیدار با ورزشکاران ، دیدار با معلولان و ... عنوان کرد.

هدایت خواه افزود: در شب ولادت امام رضا (ع ) در تمام شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد سفره رضوی را داریم که هفت هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع خواهد شد.

وی گفت: خادمان حامل پرچم رضوی از ابتدای خرداد به مدت ۱۰ روز در استان حضور دارند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان شروع برنامه‌ها را از مناطق محروم زیلایی عنوان کرد و گفت: این کاروان در مناطق دیشموک، قلعه رئیسی، لنده و بهمئی و همه شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد و در جشن‌های عمومی که به همین مناسبت در شهرستان‌ها برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برای ایجاد شور و نشاط رضوی و استقبال از خدام امام رضا (ع ) باید همفزایی و هماهنگی لازم بین ادارات و دستگاه های اجرایی انجام شود تا یک برنامه خوب همراه با جریان سازی و فرهنگ سازی اجرا شود.

امیر رئوف افزود: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س ) و آغاز هفته کرامت جشن بزرگ روز دختر ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می‌شود که می تواند طلیعه خوبی برای ورود به جشن های دهه کرامت باشد.

وی ابراز داشت : از تمام رسانه های استان انتظار می رود که رویداد های دهه کرامت را به صورت هنرمندانه و هدف‌مند اطلاع رسانی کنند تا شور و نشاط اجتماعی آن حفظ شود.

مدیرکل شبکه دنا با اشاره به اینکه از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه استان آن طور که باید  و شاید استفاده نشده، افزود: دهه کرامت فرصت مغتنمی که از این ظرفیت معنوی به خوبی بهره ببریم و رسانه ها نیز اهتمام جدی داشته باشند. 

وی گفت: باید متناسب به مخاطبان برنامه ریزی شود و در طراحی برنامه ها دقت کنیم که برنامه ها پیوست نوجوانان و جوانان را داشته باشند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: کاروان زیر سایه خورشید در همه استان های کشور حضور پیدا می کنند اما در استان ما این حضور معنوی تاثیر بسیار بالایی در ایجاد نشاط اجتماعی دارد.

امین درخشان افزود: همزمان با بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع ) که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد امسال استان کهگیلویه و بویراحمد از پنجم تا هفتم خرداد میزبان جشنواره آیین های رضوی است که اگر خادمان امام رضا (ع ) و کاروان زیر سایه خورشید در این جشنواره حضور پیدا کنند بسیار پربار خواهد بود. 

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: فرمانداران خود را میزبان کاروان زیر سایه خورشید بدانند و از برنامه های معنوی دهه کرامت برای ایجاد نشاط اجتماعی در شهرستان ها نهایت بهره را ببرند.

مراد علی پیوند افزود: تمامی امکانات و ظرفیت های مجموعه اجرایی دولت در استان برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه کرامت به کار گرفته می شود.

آماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استان

آماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استانآماده باش کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید/ حضور خادمان رضوی از ۹ خرداد در استان

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار