خبرهای داغ:

هم افزایی برای خدمت بهتر به مردم/نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با نمایندگان مجلس

سومین کارگروه مشترک نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با مسئولان ارشد قضایی استان امروز در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۷۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

هم افزایی برای خدمت بهتر به مردم/نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: نشست‌های این کارگروه در راستای تفاهم نامه بین مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه با هدف هم افزایی برای خدمتگزاری بهتر به مردم برگزار می‌شود.
حیدر آسیابی افزود: از آنجا که نمایندگان به مشکلات حوزه انتخابیه خود آگاهی بیشتری دارند این مسائل، شناسایی و از ظرفیت‌های دادگستری برای رفع موانع تولید و موانع اجرایی بر سر راه توسعه استان استفاده می‌کنیم.
رضا آریان پور  دبیر مجمع نمایندگان استان هم در این جلسه گفت: رفع مشکلات مردم به ویژه مواردی که نیازمند اصلاح یا تصویب قوانین است از مواردیست که در این کارگروه دنبال خواهد می‌کنیم.
رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان  و آق قلا در مجلس هم در این جلسه از  پیگیری و تلاش  دستگاه قضایی برای حل مشکل پتروشیمی استان قدردانی کرد و گفت: رئیس قوه قضاییه با تفویض اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان، به هموار شدن مسیر اجرای پروژه پتروشیمی کمک کردند و با تلاش‌های شبانه روزی که صورت گرفت امروز در آستانه یک تحول بزرگ در این طرح پس از ۱۷ سال هستیم.
رحمت الله نوروزی نماینده مردم استان در علی آبادکتول هم در این جلسه بخشی از مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه خود را طرح و دستگاه قضایی استان برای حل آن کمک خواست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار