خبرهای داغ:

آموزش کشاورزان در راستای ارتقاکیفیت و کمیت محصولات توسط جهادگران بسیجی

ترویج کشاورزی توسط جهادگران، دربین مردم وبسیجیان بخش جولکی شهرستان آغاجاری توسط کارشناسان بسیجی ترویج کشاورزی صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۵۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

سرهنگ دوم پاسدار قنواتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری گفت: شغل کشاورزی که شغل انبیا هم هست باید به همه علاقه مند به این حرفه آموزش داده تا یک کشاورز کامل و مهارت دیده شوند. 

 

وی افزود: هرکس در این شغل و حرفه دارای تخصص شود میتواند به دیگران هم انتقال دهد تا همه از این حرفه به نحوه عالی بهرمند شوند. 

 

درادامه قنواتی عنوان کرد:

ترویج در کشاورزی کاشت ،داشت وبرداشت ،توسط مهندسین کشاورزی گروه جهادی شهید حججی پایگاه شهید چمران سرجولکی حوزه امام حسین علیه‌السلام انجام شد.

 

فرمانده ناحیه آغاجاری ادامه داد:  

گروه جهادی شهید حججی در مراحل کاشت ،داشت ،برداشت،آفت شناسی و بیماری های محصول استراتژیک کلزا و ترویج در کشاورزی کنار کشاورزان روستا اقدام به کمک و آموزش در راستای افزایش محصول هستند ‌‌

 

گروه جهادی شهید حججی در بحث کشاورزی که درآمد آحاد مردم می باشد توانستند با حضور در مزارع و بین کشاورزان مراحل کار را بصورت علمی آموزش و کشاورزی با کیفیت را ترویج دهند.

 

فرمانده در پایان اظهار داشت: ازهمکاری بسیج کشاورزی حوزه امام حسین (ع)ومهندسین دانشکده فنی و کشاورزی شهرستان فسا استان فارس جهت همکاری وشناسایی آفات کمال تشکر وقدر دانی را دارم. 

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری ابراهیم قدیمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها