مدیر مسئول انتشارات دهم

۴٣ عنوان کتاب در سی و چهارمین رویداد نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه کرده‌ایم

مدیر مسئول انتشارات دهم گفت: ۴٣ عنوان کتاب در سی و چهارمین رویداد نمایشگاه بین المللی کتاب با هدف فرهنگ‌سازی عرضه کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

دکتر وحید حسن پور روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران اظهار داشت: امسال در سی و چهارمین رویداد نمایشگاه بین المللی کتاب در حدود 43 عنوان کتاب را برای علاقه‌مندان عرضه کرده‌ایم.
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران افزود: کتاب‌ها به صورت مجازی و حضوری ر سطح نمایشگاه عرضه می‌شود؛ در مجموع از سال 98 که فعالیت مجموعه شروع شده هر سال 10 تا 12 عنوان کتاب را توانستیم در غرفه‌ها و نمایشگاههای مختلف به نمایش بگذاریم.
وی تصریح کرد:امسال با توجه به اتفاقاتی که بعد از دو سال گذر از کرونا و رویدادهای مهم در حوزه چاپ و نشر توانستیم 15 عنوان کتاب را به نمایشگاه ارائه دهیم.
حسن پور عنوان کرد:امسال با توجه به دومین رویدادی که در نمایشگاه پس از کرونا برگزار می‌شود در حدود 43 عنوان را در نمایشگاه عرضه کرده‌ایم.
وی بیان کرد:علاقه مندان در نمایشگاه، بازدیدهای خوبی از آثار نشر و چاپ در این حوزه داشته‌اند و فروش نیز در حوزه کتاب بیشتر با هدف برنامه‌ریزی در حوزه‌های فرهنگ سازی دنبال می‌شود و در واقع هزینه‌ها در باب فرهنگ‌سازی کتاب است.
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران خاطرنشان کرد:علاقه مندان کتاب می‌توانند در موضوعات مختلف کودکان و مباحث علمی و دفاع مقدس از این آثار بازدید نمایند؛ امید است فرهنگ سازی در مضوعات مختلف شکل بگیرد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار