به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان پیام تسلیتی صادر کرد

سرهنگ غلامرضا بناری به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۳۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن پیام تسلیت بدین شرح است؛‌                    

ای انیس مدام سجاده و هم نشین شبانه قرآن، آفتاب عظمتت همیشه بر فراز آسمان مسلمانان، روشنایی بخش است. جان عاشقان و شیفتگان تو، در آتشی از ماتم می‌سوزد و شراره اش دنیا را می‌سوزاند.
امام جعفر صادق (ع) در عصر خویش با جهاد علمی و تربیت شاگردان بیشمار و نشر فرهنگ ناب اسلامی، شبهات و انحرافات ایجاد شده در آن زمان را از بین برد، درس آموزی از مکتب امام صادق (ع) محدوده زمانی و مکانی ندارد و در همه تاریخ جغرافیایی انسان گسترده است.
امام جعفر صادق «علیه السلام» همان امام همامی است که با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خود، بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و با تربیت بیش از هزاران شاگرد، شمع همیشه فروزانی شد در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی. این اختر تابناک ولایت و امامت روز ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری قمری به دست منصور، خلیفه ستمگر عباسی به شهادت رسید و روح بلندش به سوی معبود در ملکوت اعلی پر کشید و جهان اسلام را در مصیبت خود داغدار کرد.
اینجانب بیست و پنجم شوال سالگرد فراغ ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، رئیس مکتب تشیع که در ترویح آیین اسلام و مذهب شیعه از هیچ تلاشی دریغ نکردند را به تمام شیعیان جهان و به خصوص مردم شریف شهرستان دشتستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
                                              سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
                                فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار