خبرهای داغ:

کدامیک از غرفه های بسیج در نمایشگاه کتاب میزبان رهبر انقلاب بودند؟

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج در گفتگو با ما در خصوص فعالیت بسیج در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال و غرفه هایی که مقام معظم رهبری در بازدیدشان از آنها دیدار کرده اند، سخن گفت.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

کدامیک از غرفه های بسیج در نمایشگاه کتاب میزبان رهبر انقلاب بودند؟
به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

کدامیک از غرفه های بسیج در نمایشگاه کتاب میزبان رهبر انقلاب بودند؟
سردار عبدالرضا آزادی مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج، در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص حضور بسیج در نمایشگاه کتاب، گفت:  سازمان حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با ۲۱ ناشر استانی و انتشارات مرکزی  در نمایشگاه بین المللی تهران با ۸۰ عنوان کتاب در گونه‌های مختلف ادبیات داستانی، رمان، شعر، زندگینامه، تاریخ شفاهی شهدا، دفاع مقدس و کتاب‌های راوی مربوط به روایتگران دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آثار دفاع مقدس بویژه آثار مربوط به کنگره‌های شهدا و کتاب‌هایی در گونه رمان و ادبیات داستانی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است، ادامه داد: دو اتفاق بسیار مهم همزمان با این نمایشگاه رخ داد یکی از این اتفاقات رونمایی از تقریظ حضرت آقا بر کتاب خاتون و قوماندان مربوط به نشر ستاره‌های سپاه خراسان استان خراسان رضوی بود که در جوار آستان قدس رضوی انجام شد و از دستنوشته‌های مقام معظم رهبری درباره‌ی این کتاب رونمایی شد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج با بیان اینکه از ابتدای  خبر قریظ مقام معظم رهبری بر کتاب خاتون و قوماندان، این کتاب  مورد استقبال کتابدوستان بویژه نسل جوان و نوجوان قرار گرفت، خاطرنشان کرد:  اتفاق دوم هم، حضور پربرکت مقام معظم رهبری در غرفه انتشارات فاتحان بود که با بیش از ۱۰۰ عنوان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد و در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این انشارات که کتاب‌هایی برای شهدا از اقشار مختلف به رشته تحریر در آمده بودند، خدمت حضرت آقا ارائه شد.

سردار آزادی مطرح کرد: همچنین کتاب‌هایی که برای شهدای شاخص بسیج به رشته تحریر درآمده بودند و کتاب راوی‌هایی که کاروان‌های راهیان نور چاپ کرده اند و گزارشی از تازه‌های نشر به محضر حضرت آقا تقدیم شد و در هر بخش شاهد رهنمون های ایشان بودیم که این امر مایه دلگرمی عزیزان زحمتکش حوزه نشر دفاع مقدس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال پویش کتاب‌های دفاع مقدس را شروع کردیم و اولین کار این پویش را با کتاب "حاج جلال" آغاز کردیم که تا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد، یادآور شد:  در طول سال جاری مکررا پویش کتابهای  دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم که این تاریخ و این فرهنگ بیشتر به جامعه منتقل شود.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج اضافه کرد: حتما رسانه‌ها می‌توانندبه این کار ضریب بدهند و در ترویج کتاب‌های دفاع مقدس همه ناشرین ما و ناشرین بخش خصوصی که در نشر آثار دفاع مقدس قدم بر می‌دارند، کوشا باشند و آنها را حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار