‏آخرین وضعیت گازرسانی در زاهدان

مدیرکل امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۰۱ هزار مشترک گاز در زاهدان از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۷۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مجتبی شجاعی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به زاهدان با اشاره به اینکه شبکه موردنیاز در این شهر یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر است، بیان کرد: صددرصد شبکه توزیع گاز در زاهدان به‌عنوان مرکز استان به اتمام رسیده است.
 
وی افزود: زاهدان هم‌اینک با داشتن حدود ۱۰۱ هزار مشترک گاز، ۷۲درصد جمعیت آن دارای اشتراک گاز هستند این در حالی است که برآورد کل مشترکین گاز این شهر حدود ۱۴۰ هزار مشترک است.

این مسئول ادامه داد: برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان در امر لوله‌کشی گاز داخلی منازل، بر اساس تصویب‌نامه هیئت وزیران، مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه لوله‌کشی گاز منازل از پنج میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که در این راستا سال گذشته حدود ۲۴ هزار فقره تسهیلات لوله‌کشی گاز داخل منازل توسط بانک‌های ملی، کشاورزی، سپه و پست‌بانک به متقاضیان معرفی شده از سوی شرکت گاز پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری استان در خصوص پروژه ساخت ایستگاه گاز مجتمع ورزشی ۱۷ شهریور گفت: پروژه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ شروع شده و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار