خبرهای داغ:

امام جمعه شاهرود: نباید با حیثیت شهرستان بازی کرد/تاکید بر مدیریت فضای مجازی

شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اشاره به موضوع رخ داده در مورد بی احترامی به شهید گفت: نباید با یک غفلت رخ داده حیثیت شهرستان را زیر سوال برد و باید فضای مجازی بیشتر مدیریت شود.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

امام جمعه شاهرود: نباید با حیثیت شهرستان بازی کرد/تاکید بر مدیریت فضای مجازیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم و تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همگانی، به دو منکر اشاره کرد و افزود: گلایه اول ما از برگزاری نشست در حرم شهدای گمنام همزمان با این جلسه در شهرستان است که باید همه متوجه باشند وقتی نشست مهمی چون فریضتین برگزار می‌شود دیگر جلسه‌ای همزمان برگزار نشود و بار‌ها نیز تذکر داده شده است و این تداخل در تضییع حقوق درست نیست و نباید این جلسات برگزار شود.
او با اشاره به منکر دوم و حادثه رخ داده در شهر در مورد بی احترامی به شهید و شهادت گفت: این به عنوان منکر اجتماعی تلقی می‌شود که متاسفانه در سطح کشور مطرح شد و امنیت روانی مردم خدشه دار و با اعتبار شهرستان شهید پرور شاهرود بازی شد.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: اصل این حادثه بی تدبیری بوده و قبول هم کرده اند و باید برخورد شود، اما یک مورد کوچک را بزرگ کردن و بالعکس درست نیست و باید غفلت را با عذرخواهی برطرف و اینقدر بزرگ نمی‌شد که شهر تحقیر شود چرا که این شهر با برگزاری این همه مراسم بزرگداشت شهید و یادواره شهدا در این راستا سرآمد است.
او با تاکید بر اینکه این منکر از فضای مجازی نشات گرفت، افزود: نباید گذاشت حیثیت یک شهرستان با غفلت از بین برود و این منکر است و باید فضای مجازی مدیریت شود تا مسائل شخصی سبب فدا شدن آبرو و حیثیت شهر نشود.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با بیان اینکه با همه این موارد ما توجیه گر نیستیم، بر حل این موضوع تاکید کرد.

هجمه دشمنان بر موضوع حجاب و عفاف
امینی به موضوع عفاف و حجاب و توجه به قبح زدایی از موضوع کشف حجاب هشدار داد و افزود: در موضوع حجاب و عفاف جلسات متعددی در شهرستان برگزار و تذکر لسانی نیز با همراهی دغدغه‌مندان و سپاه و بسیج اجرا می‌شود که باید این امر به دلیل هجمه دشمنان و تمرکز آن‌ها بر این مسئله با جدیت دنبال شود.

امام جمعه شاهرود: نباید با حیثیت شهرستان بازی کرد/تاکید بر مدیریت فضای مجازیتوجه به شعار سال معروف بزرگ
او به شعار سال هم اشاره کرد و گفت: مهار تورم و رشد تولید یک معروف بزرگ است که عکس آن نیز منکر است و نیاز به فرهنگ سازی و تلاش همه دستگاه‌های مسئول در این راستا دارد.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان با تاکید بر معروف اقتصادی و اجتماعی و سیاسی علاوه بر سایر معروفات و توجه این ستاد به همه آنها، تصریح کرد: تسهیل در امور واحد‌های تولیدی خود معروف است که باید فرمانداری و دستگاه‌های متولی بدان توجه داشته باشند و مجلس نیز با وضع قوانین در این راستا حرکت کند.

مخالف کنسرت فاخر نیستیم
او با اشاره به برگزاری کنسرت در شهر نیز گفت: ما مخالف برگزاری کنسرت فاخر نیستیم و تاکید داریم نشاط اجتماعی فقط کنسرت نیست و باید اجرا کنندگان و گردانندگان این کنسرت‌ها عواقب‌های آن را نیز بر عهده بگیرند و حاشیه‌ها باید کنترل شود.

تاکید بر ساماندهی حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود
امینی به موضوع بام شاهرود و حرم شهدای گمنام هم اشاره‌ای کرد و گفت: تعیین تکلیف این مجموعه نیز مهم است و ما در هیات امنا این مجموعه تلاش‌های فراوانی کرده ایم، اما به نتیجه درستی نرسیده ایم چرا که مجموعه بنیاد حفظ دفاع مقدس استان تاکید بر حضور فردی خاص در مدیریت این مجموعه دارند و مقاومت کرده و نمی‌گذارند کار‌ها به خبی انجام شود.
او با تاکید با برخورد جدی با ناهنجار‌های در مجموعه شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود افزود: باید با همت جمعی و مطالبه مردمی در ساماندهی این مجموعه تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها