رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان استان زنجان:

اولین دوره تربیت مربیان فرهنگی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان استان زنجان گفت:همسو با سایر استانهای کشور دوره تربیت مربیان فرهنگی در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۰۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

اولین دوره تربیت مربیان فرهنگی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مهدی سپهری با اشاره به برگزاری اولین دوره تربیت مربیان فرهنگی ورزش در زنجان اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه ورزش در بعد مسائل فرهنگی و ایجاد نشاط در جامعه و دستورالعمل وزارت متبوعه با همکاری دفتر آموزش اداره کل مرحله مقدماتی دوره تربیت مربیان فرهنگی ویژه تمامی مربیان رسمی فدراسیون‌های ورزشی در کلیه رشته‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت:این دوره با هدف تربیت مربیان فرهنگی برای جامعه ورزش کشور و سالم سازی فرهنگی محیط‌های ورزشی در مسیر درست ورزش قهرمانی با ۸ سرفصل به مدت ۸ ساعت با تدریس اساتید مجرب استان برگزار می‌شود که از این پس در دوره‌های مربیگری، پیوست فرهنگی یکی از الزامات ارتقای مربیان خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگی با بیان اینکه مربیان ورزشی باید اطلاعات لازم در مورد کار فرهنگی داشته باشند عنوان کرد: مربیان فرهنگی که در این دوره تربیت خواهند شد در حال حاضر مربی ورزشی هستند و می‌تواند با آموخته‌های خود در این دوره، اثر گذاری مثبتی را روی ورزشکاران خود داشته باشند.

سپهری با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی گفت: سواد رسانه ای، بحث‌های ویژه روانشناسی، مباحث اخلاقی و بحث‌های حقوقی ورزش از جمله مباحث تخصصی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخت می‌شود.

وی افزود: این دوره با حضور ۷۰ مربی ورزشی از سراسر استان روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار