رئیس شورای خیرین سلامت استان در برنامه «مثبت سلامت» مطرح کرد:

مجمع خیرین سلامت در خط مقدم عرصه سلامت/ 100 میلیارد تومان پروژه بهداشتی درمانی خیرساز تقدیم مردم کهگیلویه و بویرحمد شد

رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی زنده تلفنی با برنامه مثبت سلامت به تشریح اقدامات مجمع خیرین سلامت استان پرداخت و بر ضرورت مشارکت همگانی بانوان خیر در حوزه سلامت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مریم گشتاسبی نژاد رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی زنده تلفنی با برنامه «مثبت سلامت» شبکه سلامت ضمن تقدیر از کمک های خیرین سراسر کشور، افزود: کار خیر و فرهنگ خیرخواهانه مرز و جغرافیا نمی شناسد و فرقی نمی کند که کار خیر در محل زندگی ما یا یک روستای دور افتاده انجام شود.

وی بیان کرد: زنان به دلیل نقش مدیریتی که در خانواده و اجتماع دارند می توانند تاثیر بسزایی در ترویج و فرهنگ سازی کار خیر داشته باشند و کسی که کار خیری انجام می دهد بیش از همه لذت می برد و احساس آرامش می کند.

گشتاسبی نژاد با اشاره به اینکه به دلیل فرهنگ سازی کار خیر توسط زنان در جامعه اقدامات ارشمندی تاکنون صورت گرفته است، گفت: مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سی و چهارمین شعبه کشور در سال 89 تاسیس و راه اندازی شد و باعث افتخار است که اولین پروژه های بهداشتی درمانی با کمک بانوان خیر در این استان بنا نهاده شده اند.

رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: زنان در تمام زمینه ها از جمله امور خیر و عام المنفعه در خط مقدم هستند و به خاطر نقش مدیریتی در جامعه و تسلطی که بر اعضای خانواده دارند می توانند تاثیرگذار و هدایت گر افراد به سمت کار خیر باشند.

وی، پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای کریک از توابع شهرستان دنا، ساختمانی از مرکز خدمات جامع سلامت شهر مادوان از توابع شهرستان بویراحمد و مرکز خدمات جامع سلامت روستای راک از توابع شهرستان کهگیلویه را از جمله پروژه های بهداشتی درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد که هزینه آنها توسط بانوان مشارکت شده است.

گشتاسبی نژاد ابراز داشت:همراه سرای بیمار در شهرهای گچساران و یاسوج، مرکز جامع بیماران خاص در یاسوج، خانه بهداشت روستای موگرمون در شهرستان لنده، پایگاه اورژانس 115 جاده ای منطقه مله سبز در جاده ارتباطی اصفهان - پاتاوه - یاسوج از دیگر پروژه های فعلی در دست ساخت مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی افزود: تاکنون با کمک خیرین سلامت به ارزش 100 میلیارد تومان پروژه بهداشتی درمانی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته و جهت بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در جامعه خیرین زیادی وجود دارند که اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بانوان و شبکه سلامت می تواند آنها را به سمت مجمع خیرین سلامت هدایت کند و برخی نذورات و کمک های خیرخواهانه با راهنمایی حامیان و فعالان سلامت در امر ساخت و ساز پروژه های بهداشتی درمانی به کار گرفته شود.

گشتاسبی نژاد گفت: در صورت کمک و همیاری خیرین نیک اندیش می توانیم یک بانک امانات تجهیزات پزشکی راه اندازی کنیم تا اقلام و کالاهای پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند را به صورت امانت در اختیار آنان قرار دهیم.

رئیس شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از آحاد جامعه خواست تا کمک های خیرخواهانه خود را در اختیار مجمع خیرین سلامت استان قرار دهند تا در امر ساخت واحدهای بهداشتی درمانی نقاط محروم و حوزه سلامت مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: خیرین گرانقدر می توانند کمک های خود را به شماره حساب جاری: ۶۰۱۰۸۴۳۵ شماره رفاه کارت: ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ شماره شبا: IR۵۳۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۰۱۰۸۴۳۵ مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد واریز نمایند.

شایان ذکر است، مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج _ میدان حمل و نقل _ خیابان ورزش_ کوچه مولوی یک _ پلاک ۲۶ واقع شده و شماره تماس 09173437948 پل ارتباطی با خیرین گرامی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار