برگزاری کلاس‌های تقویتی مدارس توسط معلمان بسیجی جهادگر خمیر

روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهداء بندر خمیر از برگزاری کلاس‌های تقویتی مدارس توسط معلمان بسیجی جهادگر خبرداد.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۳۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران روستا درگور شهرستان بندرخمیر برادر بسیجی عبدالله آسال اعلام نمودند ؛ با اشاره به روزهای پایانی سال تحصیلی و فصل امتحانات و نیاز دانش‌آموزان به آمادگی برای امتحانات پایان سال از برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای دانش‌آموزان در روستا درگور توسط قرارگاه تحول محلات شهید چمران درگور خبر داد .

عبدالله آسال دبیر قرارگاه تحول محلات تصریح کرد : با اشاره به روزهای پایانی سال تحصیلی و فصل امتحانات و نیاز دانش‌آموزان به آمادگی برای امتحانات پایان سال از برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای دانش‌آموزان خبر داد .

وی افزود : با توجه به شرایط کرونایی مدارس در سال های گذشته و برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت غیرحضوری ، نیاز به برگزاری کلاس های تقویتی توسط معلم های جهادی برای کمک به دانش‌آموزان جهت کسب نمرات بهتر و عملکرد مناسب در امتحانات ، تلاش های خود را آغاز کردند .

دبیر  قرارگاه تحول محلات شهید چمران با بیان اینکه برگزاری این کلاس‌ها تا پایان سال تحصیلی و امتحانات پیش رو ادامه خواهد داشت ؛ افزود : برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی در دروس دوره اول و دوم متوسطه از جمله دروس ریاضی و زبان از جمله کلاس های آموزشی می باشد در حال برگزاری است .

آسال دبیر  قرارگاه تحول محلات شهیدچمران درگور بیان کرد : به امید روزی که هیچ استعدادی در کشور به خاطر مشکلات مالی و عدم دسترسی به امکانات مناسب از دست نرفته و به دلیل فقر مالی از تحصیل و آموزش باز نماند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار