خبرهای داغ:

سیاست‌های عربی_عبری در منطقه شکست خورده است

شاهرود_ امام جمعه بخش بسطام گفت: سیاست‌ها و اقدامات جبهه غربی -عربی-عبری با شکست کامل مواجه شده است.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۸۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

سیاست‌های عربی_عبری در منطقه شکست خورده استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه بخش بسطام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام، به بیان و اهمیت مسئله تقوا و مشتقات آن از منظر قرآن کریم پرداخت.
رضوی نسب با ارائه تحلیلی از ابعاد بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و اثبات اقتدار جبهه مقاومت اظهار کرد: در واقع این بازگشت اتحادیه عرب به سوریه است، اتفاقی که طی روز‌ها اخیر در اردن افتاد یک واقعه بزرگ است؛ وزرای خارجه اتحادیه عرب روز یکشنبه در قاهره طی یک نشست مشورتی پشت در‌های بسته درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پس از غیبت ۱۲ساله، توافق کردند.
امام جمعه شهر بسطام افزود: اکنون بعد از حدود ۱۲ سال از آغاز بحران و شکست پروژه براندازی و فروپاشی دولت قانونی سوریه باقی ماندن رئیس جمهور سوریه در قدرت، اتحادیه عرب در نشستی در سطح وزیران، درباره رفع تعلیق کرسی دمشق و بازگشت سوریه به این اتحادیه تصمیم نهایی را اتخاذ نمود.
رضوی نسب ادامه داد: کشور‌هایی مانند امارات و عربستان سعودی که تا قبل از این در جبهه واحدی در کنار آمریکا خواهان سرنگونی بشار اسد بودند اکنون به روشنی دریافته‌اند که سیاست‌ها و اقدامات جبهه غربی -عربی-عبری با شکست کامل مواجه شده و آمریکا تنها به دنبال تامین منافع خود در این کشور‌ها است. درخواست عربستان از یمن برای مذاکره و پایان جنگ نیز نشان از همین مسئله دارد.
او با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به سوریه به تحلیل دستاورد‌های این سفر پرداخت و خاطر نشان کرد: سفر تاریخی آیت‌الله رئیسی به سوریه با استقبال و بدرقه بی‌سابقه مردمی و حاکمیتی و نیز انعقاد توافق‌نامه بلندمدت راهبردی میان ایران- سوریه در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و... نشان‌دهنده قدرت ایران، قدرت جهان اسلام و تشیع و اقتدار جبهه مقاومت و اضمحلال رژیم صهیونیستی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها