خبرهای داغ:

برگزاری همایش خانوادگی پیشگیری آسیب های اجتماعی در هندیجان

با حضور خانواده ها و بسیجیان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان همایش خانوادگی پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی فرزندان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۹۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،

باهمت پایگاه های مقاومت بسیج شهید باهنر و حضرت معصومه (س) با حضور خانواده ها و بسیجیان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان همایش خانوادگی پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی فرزندان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری در جمع خانواده ها و بسیجیان خواهر و برادر شهرستان هندیجان اظهار داشت : بهترین الگوی رفتاری برای هر چه موفق تر تربیت فرزندان توجه ویژه به قرآن و سنت های الهی و روایات و احادیث اهل بیت علیه السلام و سفارشات ارزشمند پیامبر اکرم(ص) و بزرگان دینی است .

 

وی افزود: والدین بزرگوار بایستی به یاد خدا باشند و فرزندان خود را به یاد خدا تربیت کنند و با محبت و اخلاق مداری اسلامی رفتار نمایند و خود والدین و خانواده ها می تواند در تربیت و زندگی فرزندان تاثیر گذار باشد.

 

وی بابیان نقش والدین در ۴ حوزه اخلاقی گفت: نقش والدین در ۴ حوزه ازجمله زمینه سازی ، الگو سازی و الگو پذیری، آموزش صحیح و مراقبت با شیوه اسلامی است که این ۴ حوزه یا عنصر در تربیت فرزندان مهم و ضروری است.

 

در پایان خانواده ها سوالاتی داشتند که مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان پاسخگوی آنها بود دراین همایش ایستگاه صلواتی برگزار و کلیپ پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای حاضرین دراین همایش به میزبانی هر دو پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و حضرت معصومه (س) حوزه مقاومت بسیج خواهران با حضور فرمانده حوزه شهید مزارعی ، مدیر عقیدتی و نظارت حوزه شهید مزارعی و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه هندیجان و بسیج رسانه شهرستان و فرمانده هان و ارکان پایگاه های مقاومت بسیج شهید باهنر و حضرت معصومه(س) و اعضای طرح شهید علی هاشمی حوزه شهری شهید مزارعی برگزار شد.

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

 

برگزاری همایش خانوادگی پیشگیری آسیب های اجتماعی در هندیجان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار