بازدید کاروان راهیان پیشرفت رسانه تهران از واحدهای صنعتی همدان

کاروان راهیان پیشرفت اصحاب رسانه استان تهران از جاذبه‌های طبیعی و ۲ واحد صنعتی و تولیدی نهاوند بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۷۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش از خبرنگار بسیج شهرستان فیروزکوه؛ اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران و اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مدت ۳ روز با مدیریت مصطفی قاضی زاده مسئول، سازمان بسیج رسانه استان تهران،حسام الدین حیدری مدیر روابط عمومی سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.

در این اردو که تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه استان تهران حضور داشتند از ۲ مجموعه صنعتی و تولیدی شهر نهاوند بازدید و در جریان مراحل توسعه و پیشرفت‌ها قرار گرفتند.

 این کاروان ابتدا در شهر فیروزان اسکان داده شدند از روستاهای فارسبان و گنبد کبود بازدید کردند در ادامه از سراب‌های گنبد کبود و گیان گزارش تهیه کردند

 اصحاب رسانه راهیان پیشرفت استان تهران سپس در مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند که در حوزه تولید روغن‌های خوراکی فعالیت می‌کند حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از خط تولید این مجموعه صنعتی با مومن علی خزایی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت و گو کردند و در جریان مشکلات و پیشرفت‌های این شرکت قرار گرفتند.

طبق گفته مومن علی خزایی، مدیر عامل شرکت  کشت و صنعت خزل نهاوند در دولت قبل در بازار با کمبود روغن خوراکی مواجه شدند؛ و این کارخانه روغن مورد نیاز بازار را تامین می کرد؛  اما عدم حمایت  دولت قبل موجب  تعطیلی کارخانه شد؛ خوشبختانه با حمایت های مقام معظم رهبری و دولت جدید کارخانه مجدد شروع  به کار کرده است و تولید ملی و ایرانی را در سطح کشور انجام می دهدو می‌تواند با تولیدات انبوه کشور را خودکفا کند.

 در ادامه بازدیدهای این کاروان ضمن بازدید از شرکت سیمان نهاوند، با حسن سبزعلی مدیرعامل و زرین مدیر منابع انسانی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) این شرکت به بحث و گفت گو پیرامون روند رشد و توسعه شرکت، میزان چگونگی کنترل آلایندگی، دلایل افزایش قیمت سیمان و دیگر موارد مطرح شده پرداختند.

این کاروان از بسیجیان رسانه‌های مختلف استان تهران بودند که در اردوی راهیان نور ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه نیز حضور داشتند.

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار